آخرین اخبار

13. مرداد 1395 - 7:00   |   کد مطلب: 23900
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان:
فردا؛ همایش دختران آفتاب در تویسرکان برگزار می شود
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: فردا و همزمان با میلاد خجسته حضرت فاطمه معصومه(س) همایش"دختران آفتاب" در تویسرکان برگزار می شود.

«علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: به مناسبت آغاز دهه کرامت و همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س)، صبح روز پنجشنبه هفته جاری همایش دختران آفتاب در سالن میررضی تویسرکان برگزار می شود.

وی از همکاری واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد برای برگزاری این همایش خبر داد و اظهار کرد: محوریت اصلی این همایش مبحث ارزشی "حجاب و عفاف" است.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان همچنین با اشاره به در پیش بودن دهه کرامت، افزود: از ویژه برنامه های این دهه؛ برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی توسط دهنوی با موضوع طبیعت و نیز برگزاری عصر شعر رضوی در هفدهم مردادماه جاری است.

نورعلیئی در ادامه از برپایی نمایشگاه آثار خوشنویسی از هشت خوشنویس برتر کشوری در محل نمایشگاه سالن فردوسی تویسرکان در دهه کرامت خبر داد.

به گزارش رودآور، دهه کرامت،دهه اول ماه ذی‌العقده است و آغازش با ولادت حضرت معصومه(س) و پایانش با ولادت حضرت ابوالحسن علی بن موسی‌الرضا(ع) است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان