آخرین اخبار

14. مرداد 1395 - 15:55   |   کد مطلب: 23913
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان گفت: دختران امروز می توانند با الگو قرار دادن رفتار و کردار حضرت فاطمه معصومه(س)، در مسیر حقیقی سعادت خود گام بردارند.

 «علی نورعلیئی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور در حاشیه همایش دختران آفتاب در تویسرکان، با اشاره به شخصیت معنوی و والای حضرت معصومه(س)، گفت: دختران امروز می توانند با الگو قرار دادن رفتار و کردار حضرت فاطمه معصومه(س)، در مسیر حقیقی سعادت خود گام بردارند.

وی همچنین اظهار کرد: این همایش با محوریت حجاب و عفاف و با همکاری واحد خواهران کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در راستای پاسداشت مقام حضرت معصومه(س) و گرمیداشت جایگاه دختران برگزار شد.
 سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تویسرکان افزود: امید آنکه دختران این مرز و بوم در لحظه لحظه زندگی خود رفتار معصومی و فاطمی را در نظر داشته باشند تا قله های موفقیت را در سایه سبک زندگی اسلامی به دست آورند.
 
 
به گزارش رودآور، امروز و همزمان با آغاز دهه کرامت و همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه معصومه(س) همایش دختران آفتاب در تویسرکان برگزار شد، شعرخوانی، مقاله خوانی و اجرای زنده ترانه دختر، بخش های دیگری از برنامه های این همایش بود.
انتهای پیام/

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان