آخرین اخبار

16. مرداد 1395 - 14:31   |   کد مطلب: 23934
روز گذشته مسابقات چند جانبه غریق نجات با حضور ورزشکارانی از شهرستان های ملایر، همدان و تویسرکان به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت برگزار شد.

«مهدی ربیعی» دبیر هیأت غریق نجات تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در حاشیه مسابقات چند جانبه غریق نجات تویسرکان گفت: ورزش شنا از ورزش های است که در دین مبین اسلام برای یادگیری آن تأکید شده است.

وی با بیان اینکه روز جمعه شاهد حضور ورزشکارانی از استان در مسابقات چند جانبه غریق نجات بودیم، اظهار کرد: سطح مسابقات با حضور سلمان تیموری، قهرمان سه گانه کشور و زمانی قهرمان شنای استان بسیار بالا بود.

دبیر هیأت غریق نجات تویسرکان افزود: حضور تیموری سطح برگزاری مسابقات را بالا برد، با این وجود به دلیل آنکه قهرمان سه گانه کشور، روز قبل از مسابقه 90 کیلومتر دوچرخه سورای کرده بود، آن توانایی لازم برای کسب عنوان قهرمانی را نداشت و بدین سبب در یک رقابت تنگاتنگ مهران زمانی در جایگاه نخست ایستاد.

ربیعی تصریح کرد: سلمان تیموری و علی مؤمنی نیز به ترتیب عناوین دوم و سوم مسابقات غریق نجات را به خود اختصاص دادند.

وی با قدردانی از حمایت‌های سوریان رئیس نجات غریق استان همدان و برادران سبزی پور دبیر هیأت و مدرس درجه یک این هیأت، از زحمات و ریس اداره ورزش و جوان تویسرکان و ریس هیأت نجات غریق و هیأت شنای این شهرستان نیز تقدیر کرد.

دبیر هیأت غریق نجات تویسرکان عنوان کرد: برگزاری این گونه مسابقات می تواند زمینه ساز مناسبی برای شناساندن بیشتر رشته ورزشی غریق نجات و شنا به جوانان در راستای فراگیری و همگانی تر با رویکرد پویایی و نشاط جامعه جوان شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان