آخرین اخبار

1. شهريور 1395 - 10:28   |   کد مطلب: 24078
مراسم تجلیل از برترین‌های مساجد تویسرکان با معرفی مسجد ابوالفضل(ع) منطقه سرابی تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، شامگاه روز گذشته همزمان با روز جهانی مساجد، مراسم تجلیل از برترین‌های مساجد تویسرکان در مسجد ابوالفضل(ع) منطقه سرابی تویسرکان برگزار شد.

در این مراسم مسجد ابوالفضل(ع) به عنوان برترین مسجد و حجت الاسلام کاروند، امام جماعت مسجد به عنوان برترین امام جماعت شهرستان در راستای ایجاد وحدت بین مردم، ائمه جماعت، مسجد و پایگاه مقاومت بسیج معرفی شدند.

«حجت الاسلام علی کاروند» که در حال حاضر سرپرست اداره تبلیغات تویسرکان نیز است در گفت و گو با خبرنگار رودآور و در حاشیه این مراسم گفت: از صدر اسلام تاکنون مساجد به عنوان پایگاه و سنگر امن الهی در تمامی ابعاد سیاسی و عبادی بوده است.

وی با اشاره به سخنی از امام راحل(ع) مبنی بر اینکه مساجد سنگر هستند، سنگر ها را حفظ کنید، اظهار کرد: انقلاب اسلامی و تقویت نظام جمهوری اسلامی بر پایه مسجدمحوری شکل گرفته و تثبیت شده است.

امام جماعت مسجد ابوالفضل(ع) همچنین با اشاره به برگزاری نماز جماعت در سه نوبت، صبح، ظهر و مغرب در مسجد ابوالفضل(ع) سرابی، افزود: در این مسجد همکاری تنگانگی بین پایگاه مقاومت بسیج و مردم وجود دارد و فعالیت های فرهنگی بسیاری در اعیاد و عزاداری های ائمه اطهار(ع) برگزار می شود.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان نیز در این مراسم در جمع مردم سرابی، گفت: مسجد به عنوان اساسی ترین پایگاه وحدت بخش مسلمانان از ظهور اسلام تاکنون نقش سازنده ای در تعلیم و تربیت، ارائه آموزش های قرآنی و حتی نظامی در راستای دفاع از سرزمین های اسلامی داشته است.

وی افزود: در هشت سال دفاع مقدس نیز شاهد بودیم که اعزام رزمندگان ما از مساجد انجام می گرفت و شهدا را هم در ابتدا به مساجد منتقل می کردند و این نشان دهنده نقش کلیدی این پایگاه عبادی ـ سیاسی در ایجاد وحدت و پویایی جامعه اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان از تسکیل حلقه های صالحین بسیج در مساجد شهرستان خبر داد و افزود: حلقه های صالحین در بصیرت افزایی و ارائه آموزش های دینی و مذهبی به همه اقشار مختلف جامعه مؤثر عمل کرده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان