آخرین اخبار

2. شهريور 1395 - 8:43   |   کد مطلب: 24079
فرماندار تویسرکان گفت: همزمان با هفته دولت 44 پروژه با 47 میلیارد تومان در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی می شود.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور،، از افتتاح و بهره برداری از 35 پروژه در هفته دولت در تویسرکان خبر داد و گفت: برای این تعداد طرح 12 میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار کرد: 9 پروژه از 44 طرح عنوان شده نیز با برآورد اعتباری معادل 35 میلیارد تومان کلنگ زنی می شوند.

فرماندار تویسرکان اظهار کرد: تصفیه خانه آب شرب تویسرکان و سرکان در پایین دست سد سرابی مهمترین پروژه ای است که کلنگ زنی می شود و برای این طرح 30 میلیارد تومان اعتبار پیش بینی شده است.

مومیوند عنوان کرد: پروژه های مطرح شده در بخش های مختلفی از جمله حوزه برق، مخابرات، بهسازی روستاها، جهاد کشاورزی، ارتقاء فضای آموزشی شهرستان و صنعت و معدن است.

وی تصریح کرد: احداث خط جدید 20 کیلو واتی و پست های هوایی جدید، بهسازی شبکه های برق روستایی، افتتاح 10 واحد ساختمان مددجویی روستایی مقاوم سازی شده و بهسازی روستاهای سید شهاب، خیرآباد، فریازان، محمودآباد، باباکمال و قلعه نو بخشی از طرح هایی است که در هفته دولت در تویسرکان افتتاح می شوند.

فرماندار تویسرکان گفت: افتتاح کانال آبرسانی روستای آرتیمان و همزمان سرابی، بهره برداری از مجتمع آبرسانی روستاهای کارخانه و مالیچه، افتتاح مدرسه سه کلاسه روستای قصبستان و مدرسه 9 کلاسه فاطمه الزهراء(س) و همچنین مقاوم سازی مدرسه دو کلاسه روستای بوجان طرح هایی دیگری است که در این هفته افتتاح می شوند.

مومیوند افزود: بهره برداری از طرح های آبیاری بارانی و پروژه های گازرسانی روستاهای قلی لاله علیا، ابرلاق سفلی و علیا و کلنگ زنی تجهیز و نوسازی تعاونی تولید ولاشجرد و کلنگ زنی مدرسه روستاهای قلی لاله علیا و درواز هم طرح های دیگری است که در هفته دولت در تویسرکان افتتاح و کلنگ زنی می شوند.

وی عنوان کرد: در طول این هفته همچنین کلنگ زنی مدرسه سجادیه و مرکز پایگاه سلامت خیابان فیاض بخش و همزمان پایگاه بهداشتی اسلام آباد را در پیش داریم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان