آخرین اخبار

4. شهريور 1395 - 9:38   |   کد مطلب: 24092
استاندار همدان گفت: در مدت تمام عمر کاری ام هیچ گاه از وزارت کشور بیرون نبودم و شما کسی را پیدا نمی کنید که این مراحل را طی کرده باشد و در این مدت ایجاد اشغال برای جوانی جویای کار، مهمترین هدیه سال ها خدمتم بوده است.

«محمدناصر نیکبخت» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کدام یک از مدیران خود را به عنوان برترین مدیر انتخاب می کنید، گفت: برترین مدیر باید بعد از بررسی های لازم و نظرکارشناسان طبق شاخصه ها تعیین شود و بعد از ارزیابی می توان جواب داد.

امریکا در پسا برجام دست از خدعه و نیرینگ خود برنداشته است

وی در ادامه در رابطه با پسابرجام اظهار کرد: رییس بانک مرکزی اعلام کرده که تا امروز پس از برجام 6 هزار "ال سی" بازگشایی شده است و صادرات نفت ما از 800 هزار بشکه به دو میلیون و 800 هزار بشکه رسیده است و همچنین بسیاری از بانک هایی که خباثت های امریکا را نپذیرفتند با ما همکاری کرده و کشتی های ما بیمه شدند.

استاندار همدان افزود:  ولی آیا امریکا دست از خدعه و نیرینگ خود برداشته است؟ باید بگویم نه.

نیکبخت عنوان کرد: روز گذشته مقام معظم رهبری به دولت فرمودند که من در مورد برجام نظرم به خباثت و بدعهدی های طرف مقابل است وگرنه مدیران و نمایندگان ما در مذاکرات خوب عمل کردند و جای تشکر دارد.

در تمام دوران خدمتم هیچ گاه از وزارت کشور بیرون نبودم

وی در ادامه به عنوان رشته تحصیلی خود که علوم اجتماعی است اشاره کرد و گفت: من به عنوان یک کارشناس، مدیر کل امور اقتصادی استانداری، بخشدار، معاون استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار، معاون توسعه منابع استانداری، مدیر کل شهر و روستای استانداری های مختلف، مدیر کل امور اجتماعی استانداری های مختلف و فرماندار مسئولیت های متفاوتی داشتم و همچنین12 سال در مسئولیت مدیر کل امور اقتصادی استان هرمزگان و پنج سال مدیر کل اقتصادی استانداری تهران فعالیت داشتم.

استاندار همدان تصریح کرد: در مدت تمام عمر کاری ام هیچ گاه از وزارت کشور بیرون نبودم و شما کسی را پیدا نمی کنید که این مراحل را طی کرده باشد.

ایجاد شغل برای یک جوان مهمترین هدیه سال ها خدمت

نیکبخت درباره بهترین اقدامی که در طول مدیریت خود انجام داده است، عنوان کرد: بهترین کاری که انجام دادم این بوده که دو سال پیش جوانی در ملاقات عمومی نزد من آمد و گفت بیکار است و تحصیل کرده و این مطلب تأثیر عمیقی بر روی من گذاشت که یک جوان از من کار می خواهد و خوشبختانه یکی از واحدهای تولیدی هم، همان زمان شروع به کار کرده بود و با معرفی آن جوان، او مشغول به کار شد.

وی تصریح کرد: در حدود 6 تا هفت ماه بعد شنیدم که جوانی اصرار به ملاقات با من غیر از روز ملاقات عمومی دارد، وقتی که خواسته اش اجابت شد همان جوان جویای کار بود که اینک کارت عروسی خود را برای من آورده تا بگوید به واسطه شغلی که کسب کرده توانسته از خانواده دختر رضایت بگیرد و این بهترین هدیه برای من در طول خدمتم بوده است.

استاندار همدان همچنین درباره بزرگترین اشتباه خود در دوران مدیریت خود گفت: هر انسانی بالاخره در زندگی اشتباهاتی دارد چرا که ما معصوم نیستیم اما در حال حاضر بزرگرترین اشتباهم را به یاد ندارم.

هم شیشلیک می خورم هم نان و پنیر

نیکبخت در ادامه در پاسخ به این سوال که شیشلیک برایتان مهم است یا نان و پنیر، گفت: می شود به هر دو در شرایط خاص توجه داشت، به طور قطع صبحانه نان و پنیر خوشمزه است و گاهی اوقات از آنجا که گوشت قرمز ضرر دارد  اما می شود هرزگاهی شیشلیک خورد و تنوعی هم داشت ولی از نان و پنیر  نباید جدا شد.

خبرنگار رودآور از پاسخگویی مناسب استاندار همدان، تشکر و قدردانی خود را اعلام می دارد، نیکبخت به دلیل مشغله کاری ساعت 40 دقیقه بامداد پاسخگوی سوالات رودآور بود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان