آخرین اخبار

7. شهريور 1395 - 20:00   |   کد مطلب: 24118
استاندار همدان، کالاهای چینی، ارزان قیمت و بی کیفیت را یکی از عوامل تعطیلی کارخانه ها دانست و گفت: خوشبختانه با طرح اقتصاد مقاومتی و توجه به تولیدات داخلی و نیز احیاء واحدهای تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل، می توان چشم انداز خوبی برای اقتصاد کشور دید.

به گزارش خبرنگار رودآور، «محمد‌ناصر نیکبخت» شامگاه روز گذشته در آیین بزرگداشت شهدای دولت و 26 شهید کارمند تویسرکان، گفت: درخدمت کردن به مردم، نباید تبعیض قائل شد.

وی تلاش دولت یازدهم برای از بین بردن تورم را ستودنی دانست و اظهار کرد: با وجود محدودیت های مالی، دولت اقدامات خوبی انجام داده و افزایش صادرات نفت و رسیدن آن از 800 هزار بشکه به بیش از دو میلیون بشکه از جمله این اقدامات است.

استاندار همدان به دستاوردهای برجام نیز اشاره کرد و افزود: با این وجود با توجه منویات رهبری می توان گفت که طرف امریکایی همچنان خباثت های خود را ادامه داده است و حتی اگر آن را اجرایی نکنند، دنیا متوجه بدعهدی امریکا و حقوق کشورمان شده است.

نیکبخت در ادامه تأکید کرد: انتقاد از دولت نباید به تخریب منجر شود چرا که تخریب دولت تخریب نظام است.

وی همچنین گفت: از 850 میلیارد تومان پروژه عمرانی که عایدی سفر رئیس جمهور در شهریور 94 به استان همدان بود تاکنون 600 میلیارد تومان به استان تخصیص داده شده است.

استاندار همدان کالاهای چینی، ارزان قیمت و بی کیفیت را یکی از عوامل رفتن به سمت تعطیلی کارخانه ها دانست و گفت: خوشبختانه با اجرای طرح اقتصاد مقاومتی و منشوری که از سوی مقام معظم رهبری اعلام فرمودند و نیز توجه به تولیدات داخلی و احیاء واحدهای تولیدی تعطیل شده و نیمه تعطیل، می توان چشم انداز خوبی برای اقتصاد کشور دید.

نیکبخت تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی آمده است که کشور را نجات دهد چرا که با اجرای آن در برابر هر شُک، تکانه و آسیب دشمن مستحکم خواهیم ایستاد.

وی همچنین با بیان اینکه من همیشه نگران اوضاع تویسرکان از نظر محرومیت های عمرانی بودم، عنوان کرد: با توجه به تلاش های نماینده تویسرکان و همکاری فرماندار کنونی، نگرانی کاهش یافته و تویسرکان به زودی یک جهش همه جانبه خواهد داشت.

استاندار همدان تصریح کرد: من از نزدیک شاهد تلاش های دلسوزانه مفتح برای مردم تویسرکان هستم و اگر مفتح نبود بحث سد خرمرود آسیب می دید اما با پیگیری های وی احداث سد همچنان در دستور کار قرار دارد.

نیکبخت در ادامه با تأکید بر اینکه برای پیشرفت تویسرکان هر اقدامی انجام می دهیم تا سرمایه گذاران نیز جذب شوند، گفت:  برای توسعه تویسرکان ما فرش قرمز پهن کرده ایم و مردم این شهرستان هرچه تسهیلات در بخش مبل و منبت بخواهند اعلام آمادگی می کنیم که پرداخت می کنیم.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز در این مراسم با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی 44 پروژه عمرانی با 47 میلیارد تومان در تویسرکان در هفته دولت، گفت: امروز کلنگ تصفیه خانه تویسرکان با 30 میلیارد تومان برآورد هزینه توسط استاندار به زمین زده شد.

وی اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات لازم تمامی روستاهای تویسرکان به جز یک روستا با پنج خانوار گازرسانی شده اند و برای این روستا نیز به زودی گازرسانی انجام می شود.

فرماندار تویسرکان از سرمایه گذاری سازمان اتکا در سه بخش گردو، مبل و منبت و احداث یک فروشگاه در تویسرکان خبر داد و افزود: می توان با سرمایه گذاری در زمینه گردشگری نیز تحولی در اقتصاد شهرستان ایجاد کرد.

به گزارش رودآور در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر از خانواده 26 شهید کارمند این شهرستان تجلیل به عمل آمد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان