آخرین اخبار

12. شهريور 1395 - 11:29   |   کد مطلب: 24159
متین منتظمی با بیان اینکه دولت یازدهم از همان ابتدا مردم را در مسائل کلان ملی نامحرم دانسته است گفت: اگر دولت همچنان مردم را در زمینه قراردادهای جدید نفتی نامحرم بداند، ممکن است با اجرایی شدن این قراردادها تجربه تلخ استعمار انگلیس و آمریکا را برای مردم تکرار کند و عزت ملی ما خدشه‌دار شود.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ متین منتظمی دبیر کل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با بیان اینکه قراردادهای جدید نفتی دارای ایرادات زیادی است که هر کدام از آن‌ها جای ساعت‌ها بحث و گفت‌وگو دارد؛ اظهار داشت: اگر مجلس دقت کافی در بررسی قراردادهای نفتی نداشته باشد "کرسنت دوم" اجرا می‌شود.

وی با اشاره به اینکه "کرسنت دوم" ضربه سنگینی را به کشور وارد می‌کند افزود: عده‌ای در دولت قصد دارند که این قراردادها را از مردم و نمایندگان‌ آن‌ها در مجلس دور نگه دارند و در حقیقت مردم را نامحرم می‌دانند.

دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان با تاکید بر اینکه دولت یازدهم از همان ابتدا مردم را در مسائل کلان ملی نامحرم دانسته است گفت: مجلسی‌ها باید ریز به ریز قراردادهای نفتی را بدانند و به مردم اعلام کنند تا آحاد جامعه از جزئیات این موضوع اطلاع داشته باشند.

منتظمی با بیان اینکه صدا وسیما باید تریبونی را در اختیار مخالفان قراردادهای جدید نفتی قرار دهد ادامه داد: اگر دولت همچنان مردم را در زمینه قراردادهای جدید نفتی نامحرم بداند، ممکن است با اجرایی شدن این قراردادها تجربه تلخ استعمار انگلیس و آمریکا را برای مردم تکرار کند و عزت ملی ما خدشه‌دار شود.

وی گفت: ما در این قراردادها نفت خام خودمان در اختیار شرکت‌هایی قرار می‌دهیم که از زمان طاغوت تا قرارداد کرسنت همواره ثابت کرده‌اند که با ملت ایران صادقانه رفتار نمی‌کنند و هیچ خدمتی به ایران نکرده‌اند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان