آخرین اخبار

13. شهريور 1395 - 10:03   |   کد مطلب: 24169
نماینده مردم مشهد با اشاره به نامه علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌های سال 67 گفت: علی مطهری مصداق کامل فرد بی‌بصیرت است؛ او هیچ اطلاعی از تاریخ انقلاب ندارد، مطهری در ایام انقلاب نوجوانی بود که در کوچه‌ها بازی می‌کرد، از خانه به مدرسه، از مدرسه به دانشگاه رفته و از دانشگاه هم آمده و روی صندلی مجلس نشسته است.

به گزارش رودآور به نقل از شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد کریمی قدوسی نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامه علی مطهری به وزیر دادگستری در خصوص اعدام‌های سال 67 اظهار داشت: منشا قضا در حکومت اسلامی امام مسلمین است، رهبر امت اسلام بزرگترین رسالتش اجرای احکام الهی است و باید تمام حرکات‌، موضع‌گیری‌ها، اقدامات، موافقت و مخالفت‌هایی دارد بر مبنای آیات الهی و روایات اهل بیت(ع) باشد.

وی افزود: بنابراین اعدام‌های سال 67 منطبق با آیات و روایات بوده و کسانی که اسلام را در دل قبول ندارند یا افراد بی‌بصیرتی هستند امروز هم‌صدا با منافقین با اجرای احکام اسلامی مخالفت می‌کنند و تربیون منافقین در داخل کشور می‌شوند.

نماینده مردم مشهد با اشاره به ترور بیش از 17هزار ایرانی توسط منافقین عنوان کرد: علی مطهری مصداق کامل فرد بی‌بصیرت است؛ او هیچ اطلاعی از تاریخ انقلاب ندارد، مطهری در ایام انقلاب نوجوانی بود که در کوچه‌ها بازی می‌کرد، از خانه به مدرسه، از مدرسه به دانشگاه رفته و از دانشگاه هم آمده و روی صندلی مجلس نشسته است.

کریمی قدوسی ادامه داد: مطهری فرد بی‌بصیرتی است که در چند سال اخیر مورد سوء استفاده جریان‌های معاند قرار گرفته و نمایندگان مجلس اقدام موثری در زمینه اظهارات اخیر مطهری انجام خواهند داد.

وی گفت: برخوردی که در سال 67 با منافقین انجام شد، برخوردی است که امروز با داعش انجام می‌شود چرا که هر دو این‌ها دست‌پرورده استکبار جهانی هستند و امروز حمایت از منافقین، حمایت از داعش است.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان