آخرین اخبار

19. شهريور 1395 - 7:49   |   کد مطلب: 24212
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با محکوم کردن آل سعود در به وجود آوردن فاجعه منا، گفت: حکام سعودی خائن، سال هاست که با اقدامات ننگین خود حاشیه ای امن برای رژیم غاصب صهیونیستی ایجاد کرده است.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با محکوم کردن ظلم های آل سعود به ویژه درباره فاجعه منا گفت: راهپیمایی بعد از نماز جمعه امروز اقدام بسیار مناسبی است تا عموم مردم بیایند و خشم و نفرتشان را از آل سعود؛ این حکام جابر به طور رسمی اعلام کنند و مردم ما مانند همیشه به صورت گسترده حضور خواهند داشت.

وی همچنین با گرمیداشت یاد و خاطره شهدای منا، اظهار کرد: حادثه منا یکی از هزاران هزار نقاط سیاه حکومت آل سعودی است، چرا که در حرم امن الهی در زمان محرم شدن حتی جانوران و هر موجودی در امان هستند و اما در این شرایط در فضای مقدس منا، حکومتی خائن، حاجیانی را که مشغول انجام اعمال حج بودند در زیر دست و پا به شهادت می رسانند.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی افزود: آنان حتی از رساندن هر گونه کمکی به حاجیان جلوگیری کردند و این یک فاجعه بزرگ و لکه بسیار سیاهی در کارنامه سیاه آل سعود است.

مفتح عنوان کرد: حکومت جنایتکار آل سعود کارنامه سیاهی نیز در یمن و دیگر کشورهای اسلامی دارد و همچنین با تربیت و با حمایت از گروه های تروریستی و تکفیری شرایطی را پیش آورده است که جهان اسلام را به خود مشغول کند، این شرایط به گونه ای است که سبب شده سال های سال رژیم غاصب صهیونیستی در حاشیه ای امن زندگی کند.

مفتح گفت: کارنامه آل سعود با فاجعه منا سیاه تر شد، چرا که این حادثه نه تنها خیانت حکومت جابر سعودی را نشان داد، بلکه ناکارآمدی و نادانی آنان را به خوبی برای همگان روشن کرد که چگونه حاکمان بی کفایت سعودی زمینه چنین حادثه تلخی را رقم زدند و حاجیان بسیاری را به شهادت رساندند.

وی عنوان کرد: فاجعه منا هم چنان که مقام معظم رهبری فرمودند که جهان اسلام باید برای مدیریت حرمین شریفین فکری بیاندیشد نشان داد که حکومت آل سعود توان اداره مناسک حج را ندارد و باید مسلمانان و سازمان کنفرانس اسلامی بیایند و مدیریت و حاکمیتی از تمام از کشورهای اسلامی در مکه و مدینه برقرار کنند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان