آخرین اخبار

19. شهريور 1395 - 8:20   |   کد مطلب: 24213
فرماندار تویسرکان گفت: نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت برای احیا و احقاق حق خانواده های شهدای منا پیگیر است و به راحتی از کنار چنین فاجعه تلخی نمی گذرد.

«حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، «حبیب مومیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، در آستانه سالروز فاجعه منا گفت: به حقیقت رژیم ملعون آل سعود حادثه ای بسیار دردناک وحشیانه ای را رقم زد و با رفتار غیر اخلاقی که نشان داد، برای جهان اسلام ثابت شد که حکام سعودی در اداره مکه و مدینه توانمند نیستند و تدبیر ندارند.

وی با گرامیداشت یاد شهادی منا، اظهار کرد:  به شهادت رسیدن حاجیانی که در حادثه تلخ منا حضور داشتند، چه ایرانی ها و چه غیر ایرانی ها و در حقیقت جهان را دچار حزن و اندوه کرد.

فرماندار تویسرکان با تأکید بر اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به شدت برای احیا و احقاق حق خانواده های شهدای منا پیگیر است، افزود: پیام اعلام شده از سوی مقام معظم رهبری در ایام حج نشان می دهد که ملت یعنی همه مسئولان و مردم به راحتی از کنار حادثه ددمنشانه منا نمی گذرند و دولت هم به شدت از روش های مختلف پیگیر است تا در دفاع از حاجیانی که مظلومانه به شهادت رسیدند احقاق حق کند.

مومیوند تأکید کرد: فاجعه تلخ منا به خوبی نشان داد که آل سعود لیاقت و شایستگی اداره حرمین شریفین را ندارد.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری راهپیمایی سراسری ضد سعودی در ایران اسلامی، گفت: تویسرکانی ها نیز امروز همگام با دیگر مردم پس از اقامه نماز جمعه این هفته در راهپیمایی، حضوری باشکوه خواهند داشت تا خشم و انزجار خود را از حکام سعودی نشان دهند و صدای مظلومیت شهدای منا را به گوش جهانیان برسانند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان