آخرین اخبار

10. مهر 1395 - 6:38   |   کد مطلب: 24354
نماینده مردم تویسرکان در مجلس خبر داد:
اجرای طرح بهسازی در 46 روستای تویسرکان
نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی گفت: از 104 روستای دارای سکنه شهرستان تاکنون در 46 روستا طرح بهسازی روستایی اجرا شده و یا در دست اجرا است.

به گزارش رودآور، «محمدمهدی مفتح» در نشست بررسی وضعیت روستاهای تویسرکان با بیان اینکه متأسفانه در حدود 50 روستای این شهرستان بهسازی نشده است، گفت: اجرای طرح بهسازی در روستاها، عمران و ماندگاری آن ها را به دنبال دارد.

وی با اشاره به پایین تر بودن اجرای طرح بهسازی شهرستان از میانگین استان، اظهار کرد: می بایست تمهیداتی درباره اجرای پروژه ها اندیشیده شود تا در کوتاهترین زمان ممکن پروژه های بهسازی روستاهای تویسرکان تا پایان سال مالی جاری حداقل به میانگین استان برسد.

«حبیب مومیوند» فرماندار تویسرکان نیز با بیان اینکه برای تمام روستاهای تویسرکان طرح هادی تهیه شده است، گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه در همه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان طرح بهسازی اجرایی می شود.

«حسن ظفری» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان هم با اعلام اینکه تا آخر تیرماه سال 96 در 32 روستا شهرستان تویسرکان طرح بهسازی اجرایی می شود، گفت: تصمیم بر آن است تا در ۱۲‌ روستا عملیات تخریب و جدول گذاری انجام شود و در ۲۰روستای شهرستان هم عملیات اجرای آسفالت ریزی به اتمام برسد.

وی افزود: برای اجرای مرحله اول طرح بهسازی تمام روستاها بیش از 350 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان