آخرین اخبار

10. مهر 1395 - 20:19   |   کد مطلب: 24366
شیما صفایی دختر ورزشکار رشته پینگ پنگ بانوان کشور در صدر رنکینگ بانوان نوجوان و جوان کشور قرار گرفت.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، نایب رییس هیات تنیس روی میز همدان در این باره گفت: کسب عنوان قهرمانی رده نونهالان کشور ، مقام نخست طرح جهانی هوپس ، نایب قهرمان رقابت های نوجوانان کشور، سوم جوانان ایران و نایب قهرمانی پیکارهای بین المللی فجر کاپ قزوین باعث شد تا وی به لحاظ رنکینگ در صدر رده های سنی نوجوانان و جوانان کشور قرار بگیرد.
زهره ابوطالبیان روز شنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: شیما صفایی پس از ندا شهسواری بانوی المپیکی کشورمان در این رشته در جایگاه دوم رنکینگ مجموع رده های سنی پینگ پنگ بانوان کشور قرار گرفته است.
وی بیان کرد: این افتخار ارزنده مرهون تلاش و پشتکار شیما صفایی در تمرین و رقابت های رسمی است ضمن اینکه در اردوهای تیم ملی نیز به دنبال اثبات توانایی خود برای حضور در میادین بین المللی است.
به گزارش ایرنا ابوطالبیان افزود: شیما صفایی از جمله پدیده های تنیس روی میز کشور محسوب می شود که با وجود سن کمش از پدیده های این رشته شده است.
وی در ادامه با اشاره به کسب عنوان قهرمانی این بانوی پینگ پنگ همدان در رقابت های دسته آزاد به دسته برتر نوجوانان دختر کشور گفت: در این رقابت ها که روز گذشته در اصفهان برگزار شد، شیما صفایی قهرمان شد.
وی افزود: در فینال این رقابت ها شیما صفایی از همدان مقابل پریناز حاجیلو با نتیجه چهار بر یک به برتری رسید تا عنوان قهرمانی رده سنی نوجوانان را کسب کند.
همدان یکی از استان های موفق در پرورش استعدادهای تنیس روی میز به ویژه در بخش بانوان است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان