آخرین اخبار

6. مهر 1395 - 23:55   |   کد مطلب: 24398
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) در همدان با بیان اینکه چرا باید بعد از گذشت 37 سال از انقلاب مساله حقوق‎های نجومی را داشته باشیم؟ گفت: چرا اسامی نجومی‎بگیران اعلام نمی‎شود و با وجود تاکید رهبری با آنها برخورد نمی‎شود؟

به گزارش به نقل از خبرگزاری فارس از کبودراهنگ، سردار غلامعلی ابوحمزه شامگاه امروز در یادواره شهدای گردان امام حسین(ع) در مسجد اعظم کبودراهنگ با بیان اینکه شهدا و ایثارگران نماد عزت و اقتدار هستند، اظهار کرد: برای اینکه راه و هدف را گم نکنیم باید اسلام ناب محمدی را بشناسیم و به آن عمل کنیم.

وی با بیان اینکه امروز دشمن با استفاده از شبکه‎های ماهواره‎ای و فضای مجازی به دنبال پیاده‎سازی اسلام آمریکایی در مقابل اسلام ناب نبوی است، افزود: برای شناخت درست اسلام ناب محمدی باید به صحیفه امام(ره) و بیانات مقام معظم رهبری مراجعه کنیم.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با تأکید بر لزوم اطاعت از ولایت فقیه، انقلابی ماندن و انقلابی عمل کردن را به معنای بصیرت دانست.

وی مقابله با فقر، فساد و تبعیض را یکی از ارکان عمل انقلابی دانست و ادامه داد: مدیریت جهادی، پرهیز از اشرافی‌گری و دوری از سوءاستفاده از بیت‌المال از دیگر شاخص‎های انقلابی بودن به شمار می‎رود.

ابوحمزه با بیان اینکه چرا باید بعد از گذشت 37 سال از انقلاب مساله حقوق‎های نجومی را داشته باشیم؟ گفت: چرا اسامی نجومی‎بگیران اعلام و با وجود تاکید مقام معظم رهبری با آنها برخورد نمی‎شود؟

وی محافظه‌کار نبودن را یکی دیگر از شاخص‎های افراد انقلابی دانست و افزود: یکی از بزرگترین مشکلات کشور ما مماشات، محافظه‌کاری، تعارف‎ و طایفه‎بازی برخی مسؤولان است.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به اظهارات برخی در مورد انحلال نیروهای نظامی گفت: جمع کردن نیروی نظامی و انتظامی یعنی سقوط نظام!

وی با بیان اینکه اقتدار نظام به برکت ارتش، سپاه و نیروهای نظامی، امنیتی و اطلاعاتی به دست آمده است، یاد و خاطره شهدای مدافع حرم به ویژه سردارهمدانی را گرامی داشت و گفت: هدف گروه‏‎های تروریستی عراق، سوریه، یمن و بحرین نیست بلکه هدف آن‎ها انقلاب اسلامی است.

ابوحمزه در خاتمه افزود: دشمن می‎خواهد عمق استراتژیک جمهوری اسلامی را از بین ببرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان