آخرین اخبار

5. مهر 1395 - 20:45   |   کد مطلب: 24410
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) همدان:
وصیت‎نامه شهدا را مطالعه کنیم
جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه باید وصیت‎نامه شهدا را مطالعه کنیم، گفت: هدف استکبار جهانی در حمله رژیم بعثی عراق به ایران براندازی انقلاب اسلامی بود.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از اسدآباد، سردار مظاهر مجیدی عصر امروز در یادواره شهدای حوزه اصناف، کارگری و کارمندی شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: مردم اسدآباد حضوری فعال و پرشور در دوران دفاع مقدس داشتند و با تقدیم شهدای برجسته و شاخصی چون شهید قهاری سرآمد استان همدان شدند.

وی با اشاره به عملیات مختلف دوران دفاع مقدس، ادامه داد: وقتی افرادی در عملیات بیت‌المقدس به‌ عنوان اسیر توسط رزمندگان اسلام گرفته شدند، آنجا بود که متوجه شدیم ما تنها با کشور در جنگ نیستیم و بلکه 11 کشور دیگر هم در این جنگ دخیل هستند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان بر مرور وصیت‌نامه شهدا تأکید کرد و گفت: اگر امروز در منطقه خاورمیانه شاهد امنیت کشور ایران هستیم، قطع به‌یقین به خاطر رشادت و فداکاری شهدایی است که از جان و مال خود گذشتند و راهی جبهه‌های جنگ شدند.

وی با خاطراتی از شهدای اسدآباد، تشریح کرد: وقتی طراحی عملیات دشمن را در جنگ تحمیلی بررسی می‌کنیم، نتیجه می‌گیریم که دشمنان به دنبال ساقط کردن انقلاب بودند که با عنایت الهی و تلاش رزمندگان کاری از پیش نبردند.

مجیدی با اشاره به حضور نیروهایی از کشور ایران در جبهه مقاومت، بر جمع‌آوری کمک‎های نقدی و غیر نقدی برای کمک به این جبهه تأکید کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان