آخرین اخبار

3. مهر 1395 - 21:21   |   کد مطلب: 24433
سنگ مزار شهیدان «حمیدرضا حبیب‌نیا» و «مهدی نیرپناه» از شهدای تازه تفحص شده که مردادماه امسال در همدان خاکسپاری شدند، پس از گذشت حدود یک ماه و نیم نصب شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، پس از گذشت یک ماه و نیم از خاکسپاری دو شهید تازه تفحص شده «حمیدرضا حبیب‌نیا» و «مهدی نیرپناه» سنگ مزار این دو شهید از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران همدان نصب شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان همدان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس دلیل تأخیر در نصب این سنگ مزار را نبود اعتبار دانست و افزود: نصب سنگ مزار شهدا از کارهای اجرایی بنیاد شهید شهرستان است که پیگیری و نصب می‌شود.

ناصر عارف با بیان اینکه برای نصب سنگ مزار شهدا درخواست اعتبار شده است، گفت: با این وجود منتظر اعتبار نمانده و از منابع مختلف تسریع در نصب سنگ مزار شهدا هستیم.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان همدان نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: سنگ مزار این دو شهید بزرگوار هفته قبل آماده شده بود اما سنگ آنها ایراد داشت که مورد قبول واقع نشد و برگردانده شد.

مجید صفدریان هزینه خرید و نصب سنگ مزار این دو شهید را 20 میلیون ریال عنوان کرد و افزود: با برگرداندن سنگ مزارها تغییرات لازم اعمال شد و امروز بر مزار این شهدا نصب شد.

وی از ساماندهی همه مزار شهدا در سطح شهرها و روستاها خبر داد و اضافه کرد: اکنون مزار ساماندهی نشده در شهرستان همدان نداریم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان