آخرین اخبار

12. مهر 1395 - 15:02   |   کد مطلب: 24459
فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان گفت: راهیان نور تبلور انتقال فرهنگ شهادت، روحیه استکبارستیزی و شجاعت به نسل جدید است.

به گزارش خبرنگار رودآور، ظهر امروز 314 دانش آموز دختر تویسرکانی با بدرقه مسئولان عازم مناطق راهیان نور غرب کشور شدند.

«سعید سعیدی» فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان در حاشیه بدرقه کاروان راهیان نور دانش آموزان اعزامی به مناطق عملیاتی غرب کشور، گفت: راهیان نور، اردویی معنوی و زیارتی در راستای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

وی اظهار کرد: دانش آموان آینده سازان این نظام هستند و شناساندن هویت این مرز و بوم و ایثارگری های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به آنان وظیفه ای همگانی است.

فرمانده سپاه ناحیه تویسرکان افزود: راهیان نور در هدایت نسل جدید به سمت پاسداری از ارزش ها و آرمان های اسلام و انقلاب نقش عظیمی دارد.

یکی از دانش آموزان تویسرکانی هم در این باره به خبرنگار رودآور، گفت: برای رفتن به این اردو لحظه شماری می کردم و از آنجا که برای نخستین بار است کاروان راهیان نور را همراه با دوستانم همراهی میکنم، حس شیرینی تمام وجودم را گرفته است.

دانش آموز دیگری نیز عنوان کرد: گرچه برای نخستین مرتبه است در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق عملیاتی می روم، اما وصف آن مناطق و رشادت های رزمندگان را بارها و بارها از دوستان خود شنیده ام و بی صبرانه منتظر حرکت اتوبوس ها به سمت غرب هستم.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

با سلام مدت هاست از تویسرکان دور هستم. دلم برای تویسرکان تنگ شده است. پاییز تویسرکان زردی برگ درختان گردو و حال و هوای کوچه خیابان های شهر در ایام محرم مسیول محترم سایت روداور تویسرکان همون شهر تکراری برای شما برای ما دیدن یک عکس از بلوار گردو یا همان بلوار سرابی غنیمت است. دلم برای مسجد محله ام مسجد جولستان تنگ شده است خیلی دوست دارم ببینم درب مسجد چه حال و هوایی دارد. ازتون خواهش میکنم تصاویری از پاییز تویسرکان / مسجد جولستان / مسجد باغوار و ... برای ما از وطن دور مانده ها هم بزارید خدا شاهده یک سینه زنی مثله تویسرکان مونده دلم هیج جا گیر نمیاد

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان