آخرین اخبار

15. مهر 1395 - 0:49   |   کد مطلب: 24488
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شجاعت، تواضع، خلاق بودن و شهادت طلبی را از ویژگی های شهید همدانی برشمرد و گفت: تشییع باشکوه سردار شهید همدانی، سبب تحرک دیگری شد که وی با شهادت خودش به ادامه راهش کمک کرد و مسیر انقلاب را برای نسل های آتی روشنتر ساخت.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: این افتخار را دارم که سال های طولانی با سردار بزرگ از نزدیک رفاقت و ارتباط داشتم.

وی با بیان اینکه سردار شهید همدانی یک شخصیت بسیار خلاق و متواضع بود، اظهار کرد: کارنامه آن سردار بزرگوار در جبهه روشن و ارزنده است و وی به عنوان یکی از فرماندهان هشت سال دفاع مقدس در انتقال فرهنگ ایثارگری و شهادت در سال های پس از جنگ نیز در حوزه های مختلف همراه با سایر دلسوختگان انقلاب بود و نقش بزرگی ایفا کرد.

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: سردار بزرگ نظام، در ماه های پایانی عمر پر برکت خود در آموختن فرهنگ دفاع از حریم اهل بیت(ع) نقشی تأثیر گذار داشت و در آن سنگر به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت نائل شد.

مفتح عنوان کرد: آن همه رشادت ها، افتخارآفرینی ها، مظلومیت ها و مدافع حرم بودن سردار شهید همدانی زمینه ساز آن تشییع با شکوهی شد که حتی رهبر معظم انقلاب چندین مرتبه در سخنرانی های عمومی خود از مردم همدان برای آن تشییع تجلیل کردند.

وی تصریح کرد: شخصیت والای شهید همدانی از اخلاص، صفا و صمیت گرفته تا فداکاری، گذشت، توان فرماندهی و شجاعت بر کسی پوشیده نیست و آن تشییع باشکوه سبب تحرک دیگری شد که شهید همدانی با شهادت خودش به ادامه راهش کمک کرد و مسیر انقلاب را برای نسل های آتی روشنتر ساخت.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان