آخرین اخبار

21. مهر 1395 - 6:27   |   کد مطلب: 24529
هیئت عزاداری مسجد صادقیه متشکل از جوانان در 15 روز اول محرم با توزیع نذری بین بیش از یک هزار و 200 نفر برپایی مجالس روضه خوانی که آن را تیری بر قلب وهابیت می دانند عشق و ارادت خود را به اهل بیت(ع) نشان می دهند.

به گزارش خبرنگار رودآور, می دانیم که هیئات و تشکل های مذهبی در شهرستان تویسرکان از جمله هیئت مسجد صادقیه که مسجد در مرکزیت شهر قرار دارد همیشه در برگزاری مراسم های مذهبی کارنامه ای پرافتخار با تجارب ریشه دار و عمیق در تعظعم شعائر حسینی به ویژه سنت شکوهمند عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) دارد.
هیئت مسجد صادقیه 10 سالی است که در مسجد بعداز نماز مغرب و عشاء سخنرانی و مداحی ذاکران در 15 اول محرم سفره نذری پهن می کند.
به گفته مجتبی سوری مسئول هیئت هر شب یک هزار و 200 تا یک هزار و 500 نفر بر سر سفره امام حسین(ع) می نشینند.
امین یکی از اعضای این هیئت می گوید: مجالس روضه خوانی و برپایی سفره های نذری تیری بر قلب وهابیت است, همانا که امام خمینی(ره) فرمودند که این محرم صفر است که اسلام را زنده نگه داشته است چرا که با نمک سفره امام حسین(ع) به شرط خلوص نیت مشکلات را هموار خواهد کرد.
وی اظهار کرد: در این جا تعدادی از جوانان هر ساله در محرم و صفر گردهم جمع می شوند تا عشق و اردات خود را به سید و سالار شهیدان نشان دهند.
امین افزود: در این راستا از خدمات صادقانه و خالصانه تمامی عزیزان به‌ ویژه هیئت مسجد صادقیه، وعاظ و سخنرانان، مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) به دلیل آفریدن فضای عزای سنتی صادق آل محمد و هرچه باشکوه تر برگزار کردن مراسم شده اند، تقدیر و تشکر می کنیم.
فاطمه زنگنه
اتتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان