آخرین اخبار

24. مهر 1395 - 8:21   |   کد مطلب: 24536
گفت و گوی رودآور با هنرمندی که تمثال شهدا را، رایگان طراحی کرد
200 طرحی که تقدیم شهدا شد+تصاویر
یک هنرمند تویسرکانی چند سالی می شود با راه اندازی موزه آلاله های قهاوند و طراحی ۲۰۰ چهره از شهدای این شهر، آثار خود را تقدیم خانواده های معزز شهدا کرده است.

به گزارش خبرنگار رودآور، این روزها هنرهای تجسمی طرفداران خاص خود را دارد و از آنجا که هنر آمیخته از چندین هنر و ذهن خلاق انسان است در نهایت علاقمندان به زیبادوستی به خوبی جذب می کند.

و در این میان سجاد محمودی دارانی، هنرمند تویسرکانی هم جز این دسته افراد است، او کارشناسی هنرهای تجسمی خود را از دانشگاه یزد گرفته و چهار سالی می شود که در آموزش و پرورش خدمت می کند.

دوران هنرستان را در رشته نقاشی زیر نظر استاد محمد خالوندپور و در دانشگاه یزد، کاردانی را تحصیل کرده است، محمودی مقطع کاردانی به کارشناسی را در مرکز تربیت معلم شهید مقصودی همدان ادامه می دهد و در دوران تحصیلش شاگرد اول کلاس بوده به طوری که از دانشگاه لوح تقدیری به همین مناسبت دریافت می کند.

او در جشنواره های دانش آموزی در بخش های رنگ روغن، طراحی، آبرنگ، حجم، نگارگری، گواش و مدادرنگی همیشه مقام نخست را به دست آورده است.

ده ها نمایشگاه انفرادی و گروهی داشته و اولین و دومین نمایشگاه حجم (مجسمه) کاشان را وی بر پا کرده است.

این هنرمند تویسرکانی راه اندازی موزه آلاله های قهاوند  و طراحی ۲۰۰ چهره از شهدا قهاوند را موفق ترین اقداماتش معرفی می کند که در آن عکس 200 شهید را در ابعاد ۱۰۰* ۷۰ طراحی کرده است، آثاری که بدون هزینه بوده و به طور کامل تقدیم به شهدا کرده است.

محمودی عنوان می کند که لوح تقدیر موزه دائمی آلاله ها به امضا وزیر آموزش و پرورش دکتر فانی هم رسیده که در ابتدای موزه نصب شده است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان