آخرین اخبار

25. مهر 1395 - 18:36   |   کد مطلب: 24587
قهرمانان شنا بانوان ویژه کارمندان دولت استان همدان روز یکشنبه با برگزاری یک دوره مسابقه در استخر شنا الوند همدان معرفی شدند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، نایب رئیس هیات شنا، شیرجه واترپلو همدان در این باره گفت: در این رقابت ها شناگران منتخب 21 دستگاه اجرایی استان همدان در پنج رده سنی زیر 30 سال، 31 تا 35 سال، 36 تا 40 سال، 41 تا 45 سال و 46 سال به بالا شرکت کردند.
فاطمه باب الحوائجی به خبرنگار ایرنا افزود: در پایان این دوره از پیکارها و در رده سنی زیر 30 سال الهام امیرزادگان و خدیجه حسینی هر دو از آموزش و پرورش به ترتیب اول و دوم شدند و زینب احمدی از اداره ورزش و جوانان شهرستان کبودراهنگ عنوان سوم را کسب کرد.
وی بیان کرد: در رده سنی 31 تا 35 سال نیز الهه باب الحوائجی از آموزش و پرورش اول شد، فاطمه باب الحوائجی از آموزش و پرورش و سمیه امیرگان از آبفا هر دو به طور مشترک دوم شدند و سمیه حضرتی از آبفا در جای سوم قرار گرفت.
باب الحوائجی افزود: در رده سنی 36 تا 40 سال سمیه قمری از تامین اجتماعی عنوان نخست را کسب کرد، راضیه کرمی از آبفا دوم شد و معصومه وفائی از اداره بهداشت در جای سوم قرار گرفت.
وی یادآور شد: همچنین در رده سنی 41 تا 45 سال رویا حجار از آموزش و پرورش قهرمان شد، مرضیه موفق از تامین اجتماعی دوم شد و شهین حیدری از راه و شهرسازی در جای سوم قرار گرفت ضمن اینکه در رده سنی بالای 46 سال میترا اختری و حمیرا ایزدی هر دو از آموزش و پرورش به ترتیب عنوان های اول و دوم را به دست آوردند.
وی با اشاره به استقبال چشمگیر ارگان های دولتی در رقابت های شنا ویژه بانوان کارمند استان همدان گفت: این رقابت ها به نسبت دوره گذشته با افزایش خوب تیم های شرکت کننده مواجه بود.
وی با قدردانی از دستگاه ورزش و جوانان همدان در حمایت از ورزش کارمندان دولت به ویژه شنا گفت: اداره کل ورزش و جوانان ، هیات ورزش های همگانی و تیم داوری استخر لاله و استخر دانشگاه بوعلی همه ساله در برگزاری رقابت ها نهایت همکاری را داشته اند.
نفرات برتر این رقابت ها در پیکارهای قهرمانی کارمندان دولت کشور شرکت می کنند.
همدان میزبان رقابت های شنا ویژه بانوان کارمند قهرمانی کشور است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان