آخرین اخبار

27. مهر 1395 - 18:26   |   کد مطلب: 24656
کمیته انضباطی هیات فوتبال همدان دو بازیکن خاطی لیگ برتر این استان را با احکام محرومیت نقره داغ کرد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ معاون کمیته انضباطی هیات فوتبال همدان در این باره گفت: احسان ده پهلوان بازیکن ملی پوشان نهاوند و علیرضا آقابابایی بازیکن ستاره سرخ تویسرکان به دلیل رفتار ناشایست به مدت سه ما از حضور در تمامی ورزشگاه های این استان محروم هستند.

عباس استخری افزود: این دو بازیکن خاطی علاوه بر منع حضور در ورزشگاه های همدان، هر کدام سه میلیون ریال نیز جریمه نقدی شده اند.
وی گفت: دو تیم ملی پوشان نهاوند و ستاره سرخ تویسرکان از سری رقابت های هفته سیزدهم لیگ برتر استان همدان منجر به درگیری شدند و بازی در دقیقه 62 نیمه تمام ماند.
استخری اضافه کرد: براساس ماده 84 آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال و با در نظر گرفتن شرایط و مستندات، نتیجه این مسابقه همان سه بر سه مساوی و ادامه آن از دقیقه 62 با همان بازیکنان و همان نتایج گزارش داور ادامه خواهد یافت.
وی یادآور شد: همچنین هر دو باشگاه باید پنجاه درصد جرایم نقدی ناشی از رای های قبلی کمیته انضباطی را پیش از این مسابقه به حساب هیات فوتبال استان واریز کنند تا مجوز بازی داشته باشند.
وی خاطرنشان کرد: ادامه دقایقی باقی مانده این دیدار فردا چهارشنبه راس ساعت 16 در ورزشگاه علیمرادیان شهرستان نهاوند برگزار می شود.
رقابت های لیگ برتر فوتبال استان همدان با حضور 9 تیم دنبال می شود.
قهرمان این دوره از بازی ها جواز صعود به لیگ دسته سوم فوتبال کشور را کسب می کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان