آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 22:23   |   کد مطلب: 24927
با پشتیبانی آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و علی(ع) نهاوند
نخستین موکب اوقاف همدان در کربلای معلی راه‌اندازی شد
تولیت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و علی(ع) نهاوند از ایجاد نخستین موکب اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با پشتیبانی آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و علی(ع) در کربلا خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ حجت‎الاسلام گودرز سیفی با بیان اینکه نخستین محموله کمک‎های غذایی مردم مومن نهاوند امروز به سمت کربلای معلی بارگیری شد، افزود: مردم مومن نهاوند در اقصی نقاط شهرستان به ویژه در روستاهای دوردست کمک‎های خوراکی خود را به آستان مقدس شاهزاده محمد(ع) و علی(ع) برای ارسال به کربلا برای ارائه خدمت به زائران ارسال کردند.

وی گفت: این محموله شامل 500 هزار بسته انواع مواد غذایی فاسدنشدنی، نوشیدنی‌ و میوه توسط دو دستگاه خودرو به سمت کربلای معلی بارگیری و ارسال شد.

تولیت آستان مقدس امامزاده محمد(ع) و علی(ع) نهاوند ارزش این محموله را حدود 110 میلیون تومان عنوان کرد و گفت: تمام این مبلغ توسط خیرین جمع‎آوری و ارسال می‌شود.

وی از ایجاد نخستین موکب اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان با پشتیبانی آستان مقدس امامزاده محمد و علی(ع) در کربلا خبر داد و اظهار کرد: در این موکب که زیر نظر اداره اوقاف استان همدان مدیریت می‎شود، روزانه بیش از 20 هزار پرس غذای گرم بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان