آخرین اخبار

11. آبان 1395 - 22:43   |   کد مطلب: 24931
رئیس شورای بسیج پیشکسوتان همدان:
هیئت قرآنی بسیج پیشکسوتان در همدان تشکیل شد
رئیس شورای بسیج پیشکسوتان استان همدان از تشکیل هیئت قرآنی بسیج پیشکسوتان خبر داد و گفت: این هیئت‌های قرآنی در قالب حلقه‌های صالحین در مساجد محلات شهر همدان شکیل می‌شوند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری تسنیم از همدان، سردار رشیدی عصر امروز در مجمع استانی پیشکسوتان جهاد و شهادت در همدان با عنوان "عماریون" اظهار داشت: هدف از برگزاری این همایش‌های ماهیانه تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و اعلام آمادگی برای فعالیت در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت هستیم و افتخار ما حرکت در این مسیر است، افزود: ما بعد از بازنشستگی دور هم جمع می‌شویم که با هم در خدمت ولی امر مسلمین به عنوان سرباز خدمت کنیم آن روزها به صورت شاغل و این روزها به عنوان بازنشسته، مقام معظم رهبری نیز در این باره می‌فرمایند «بازنشسته از شاغل جدا نیست، بازنشسته آیینه شاغل است».

رئیس شورای بسیج پیشکسوتان استان همدان به روحیه استکبارستیزی مردم ایران اشاره کرد و گفت: از موارد مهم و قابل توجهی که دشمنان را وادار می‌کند چشم طمع به کشور ما نداشته باشند همان توانمندی استکبارستیزی است.

وی تصریح کرد: اعضای بسیج پیشکسوتان در اصل آمادگی خود را برای فعالیت در عرصه‌های مختلف نظام اعلام می‌کنند و همین افراد افتخار جامعه ایران اسلامی بوده و اینان همان یاوران انقلاب بودند که از دشمن نهراسیدند و شجاعتشان زبانزد عام و خاص است.

رشیدی با اشاره به هیئت قرآنی بسیج پیشکسوتان افزود: در بسیج پیشکسوتان یکی از فعالیت‌های تعریف شده هیئت‌های قرآنی است که همان در قالب حلقه‌های صالحین فعالیت دارند که 49 هیئت قرآنی در شهر همدان در مساجد محلات شهر تشکیل می‌شوند که همدان این ظرفیت برگزاری 80 هیئت قرآنی را دارد.

وی گفت: کمیته‌هایی تحت عنوان ورزشی، فرهنگی، سازندگی، امر به معروف، دفاعی و امنیتی در استان همدان دایر هستند که 150 نفر در گردان‌های امام علی(ع) و امام حسین(ع) همدان ثبت نام کردند و برای گسترش و ادامه فعالیت‌ها چندین کارگروه تشکیل شده است.

رشیدی از عضویت 1268 نفر در بسیج پیشکسوتان استان همدان خبر داد و عنوان کرد: این افراد از بازنشستگان نیروهای مسلح هستند که در بسیج پیشکسوتان به منزله اعلام آمادگی برای فعالیت در زمینه‌های مختلف ثبت‌نام کردند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان