آخرین اخبار

12. آبان 1395 - 0:16   |   کد مطلب: 24941
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی انجام شد,
رقابت 68 دانش آموز در مسابقات شطرنج تویسرکان+تصاویر
همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یک دوره مسابقه شطرنج با حضور 68 دانش آموز در خانه شطرنج تویسرکان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی، یک دوره مسابقه شطرنج در سطح شهرستان تویسرکان در تمام مقاطع تحصیلی پسرانه در خانه شطرنج تویسرکان برگزار شد.

عوامل اجرایی این مسابقات را طیبه سلیمانی و محمد گرگین عهده دار بودند.

در پایان این دوره از رقابت ها حکم قهرمانی و جوایز منتخبین توسط گودرزی معاون اداره آموزش و پرورش و گمار کارشناس تربیت بدنی این اداره اهداء شد.

در این مسابقات 24 شطرنج باز در مقطع ابتدایی رقابت کردند و در نهایت مهدی محمدظاهری عنوان قهرمانی را از آن خود کرد و علی نعمتی و رضا محمدظاهری عناوین دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

همچنین در این مقطع یاسین اصفهانی، ابوالفضل قمری، عباس مومیوند و امیرجلیلوند به ترتیب در جایگاه های چهارم تا هفتم ایستادند.

در مقطع اول دبیرستان هم 25 شطرنجباز رقابتی تنگاتنگ داشتند و در پایان این رضا عبدالملکی بود که توانست قهرمان شود و مرتضی بهرامی، امیرمرادقلیی، سپهر گمار و امیر رکنی نیز به ترتیب عناوین دوم تا پنجم را از آن خود کردند.
در مقطع دوم دبیرستان، تعداد شرکت کنندگان ۹نفر بود که در این مقطع علیرضا کولیوند، حامد ترکاشوند و محمدمهدی اسدبیگی عناوین اول تا سوم را به دست آوردند.

محمد گرگین دبیر هیئت شطرنج تویسرکان از زحمات توانگر، رییس هیات به دلیل همکاری در برگزاری این مسابقات در خانه شطرنج تشکر و قدردانی کرد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان