آخرین اخبار

13. آبان 1395 - 7:04   |   کد مطلب: 24951
پدر دو شهید دوران دفاع مقدس گفت: امروز شهدای دانش آموز، به عنوان استادان ایثار و شهامت، با الگو شدن برای نوجوانان ما لرزه بر اندام استکبارجهانی انداخته اند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت‌الاسلام صدوقی» در یادواره 92 شهید دانش آموز شهرستان تویسرکان گفت: هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی برای معرفی شهدای نوجوانی است که به مانند مولایشان برای امر به معروف و نهی از منکر در برابر کافران زمانه جانانه ایستادگی کردند.

وی با بیان اینکه پیشرفت های علمی و فرهنگی و همچنین اقتدار امروز ایران اسلامی مرهون خون شهدا است، اظهار کرد: اینکه امروز فرزندان ما می توانند در آسایش و امنیت در کلاس درس حاضر شوند و علم بیاموزند همه و همه به برکت آن خون های پاک ریخته شده شهدا است.

این پدر دو شهید افزود: آن روزها شهدای دانش آموز به عنوان استادان شجاع و با شهامت، درس از خودگذشتگی و پایبندی به ایمان و اعتقاد را به همه آموختند.

حجت‌الاسلام صدوقی در ادامه با گرامیداشت روز 13 آبان، گفت: نقش دانش آموزان به عنوان آینده سازان جمهوری اسلامی ایران برای نهادینه شدن فرهنگ علم آموزی همراه با شهادت طلبی ارزشمند و بی بدیل است و دشمن از این روحیه نوجوانان ما به وحشت می افتد.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان