آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 20:49   |   کد مطلب: 24987
پیشکسوت فوتبال و مدیرعامل سابق باشگاه های استقلال تهران و پاس همدان گفت: منصور پورحیدری تکرار شدنی نیست.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ سیدکاظم اولیایی با تسلیت درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت ارزنده استقلال و فوتبال ایران اظهار کرد: مرحوم پورحیدری بزرگ مرد ورزش ایران بود که هواداران بسیاری داشت.
وی اضافه کرد: دلیل این همه هوادار نیز محبوبیت وی نزد جوانان ورزشکار و ورزش دوست ایرانی بود که همواره با برخورد انسانی، عاطفی و نگاه پدرانه به ورزشکاران محبوبیتی خاص داشت.
اولیایی بیان کرد: منصور پورحیدری تکرار نشدنی نیست چرا که خدمات ارزشمند این بزرگ مرد ورزش کشور هرگز از یادها نخواهد رفت و جایگاهی که او در ورزش داشت فراتر از شهرت، محبوبیت بود.
وی افزود: محبوبیت مرحوم پورحیدری باید درس زندگی خیلی از شخصیت ها باشد و اینکه شهرت بدون محبوبیت ارزشمند نیست و خیلی نمی تواند جایگاه برای فرد ایجاد کند.
وی با تسلیت به خانواده مرحوم پورحیدری، این مصیبت را به جامعه ورزش کشور بویژه خانواده فوتبال استقلال تهران تسلیت عرض کرد.
منصور پورحیدری فصل گذشته به عنوان سرپرست استقلال تهران فعالیت داشت اما در اوایل آذر ماه سال قبل به دلیل شدت تنگی نفس و ابتلا به بیماری قند خون در بیمارستان بستری شد.
وی پس از چند نوبت بستری و مرخص شدن از بیمارستان تحت نظارت پزشک قرار گرفت اما طی هفته های اخیر باردیگر بستری شد و یکشنبه گذشته (نهم آبان ماه) به دلیل شدت عفونت ریوی بار دیگر در ICU بستری و ممنوع الملاقات شد.
بزرگ مرد افتخارآفرین استقلال تهران که این تیم را به قهرمانی آسیا رسیده بود، امروز جمعه در بیمارستان ایرانمهر تهران درگذشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان