آخرین اخبار

14. آبان 1395 - 21:50   |   کد مطلب: 24989
دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور در گفت و گو با رودآور؛
مرحوم پورحیدری برای ورزش کشور در اخلاق و ورزش اسطور بود
دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور اخلاق، رفتار و منش مرحوم پورحیدری را زبانزد ورزشکاران های دانست و گفت: پورحیدری برای ورزش کشور در اخلاق و ورزش یک اسطوره بود.

«کاظم سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، با تسلیت درگذشت منصور پورحیدری پیشکسوت تیم فوتبال استقلال و تیم ملی، گفت: مرحوم پورحیدری برای ورزش کشور و به ویژه فوتبال و ویژه تر استقلالی ها یک اسطوره بود.

وی اظهار کرد: اخلاق، رفتار، کردار و منش این پیشکسوت فوتبال ایران بر کسی پوشیده نبود و ورزشکاران از او به بزرگی یاد می کنند.

دبیر سازمان لیگ فوتسال کشور مرحوم پورحیدری را از بزرگان ورزش کشور دانست و افزود: فقدان پورحیدری ضایعه بزرگی است که دامنگیر ورزش کشور شد و بنده درگذشت وی را به خانواده محترم ایشان، جامعه ورزش و طرفدارانش تسلیت می گویم چرا که مرد بزرگی بود که از میان ما رفت.

به گزارش خبرنگار رودآور، منصور پورحیدری سرمربی سابق و پیشکسوت تیم ملی فوتبال و باشگاه استقلال تهران صبح امروز در سن 71 سالگی پس از تحمل ماه ها رنج بیماری و بستری بودن در بیمارستان ایران مهر تهران درگذشت.

مجموعه سایت خبری رودآور، این ضایعه  غم انگیز را به خانواده محترم مرحوم پورحیدری، جامعه ورزش کشور و به ویژه فوتبالی ها تسلیت عرض می‌کند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان