آخرین اخبار

15. آبان 1395 - 21:23   |   کد مطلب: 25012
رئیس ستاد اقامه نماز استان همدان گفت: اجلاس استانی نماز، هفتم آذرماه امسال در این استان برگزار می شود.

 به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم روز شنبه در نشست برنامه ریزی برگزاری اجلاس استانی نماز با موضوع نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی افزود: به تبع اجلاسیه کشوری و استانی، اجلاسیه شهرستانی نماز نیز در سطح شهرستان‌های استان به ترتیب برگزار می شود.
وی با تاکید بر اینکه پیام اجلاس نماز باید به مردم و خانواده‌ها برسد و در جامعه یک موج معنوی ایجاد شود تا فضای شهر در زمان برگزاری این اجلاس یک فضای معنوی باشد.
وی با بیان اینکه نماز سلامت جامعه را تضمین کرده و جامعه را از آسیب‌ها و بدی ها دور می‌کند بیان کرد: اقامه نماز باید در اولویت تمام کارها قرار گیرد.
کارشناس نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز استان همدان نیز در این نشست گفت: تلاش در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، ترویج فرهنگ اقامه نماز در جامعه، شناسایی خادمان حوزه نماز، تقویت خدمت به نماز و معرفی گروه های موفق در حوزه نماز از مهمترین اهداف برگزاری اجلاس نماز در سطح استان و شهرستان ها است.
حجت الاسلام آیت الله شاکری افزود: 75 دستگاه استان همدان در سال گذشته در حوزه نماز مورد ارزیابی قرار گرفتند که از این تعداد 69 دستگاه فرم های خود ارزیابی را انجام دادند که چهاردرصد از این دستگاه ها بیش از 90 درصد امتیاز را کسب کردند و شایسته تشویق ویژه شدند و سه درصد از دستگاه ها توبیخ شدند و تذکر گرفتند که در اجلاس امسال اسامی آنها اعلام می شود.
وی ادامه داد: بیش از 72 درصد دستگاه های استان شایسته تقدیر شدند و 21 درصد دستگاه ها نیز نمره قابل قبول کسب کرده اند.
وی اضافه کرد: در سال 94 بعضی از دستگاه های استان علاوه بر تکالیف عمومی، تکلیف های اختصاصی در بحث نماز داشتند در هفتم آذرماه همزمان با برگزاری اجلاس استانی نماز از دستگاه های برتر این حوزه در سال 94 تقدیر می شود و برخی دستگاه ها به خاطر اعلام نکردن گزارش کار خود به ستاد اقامه نماز یا کسب امتیاز کمتر از 50 توبیخ می شوند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان