آخرین اخبار

17. آبان 1395 - 23:13   |   کد مطلب: 25055
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر خبر داد:
خانه کشتی «مصطفی جوکار» در ملایر به‌زودی بازگشایی می‌شود
مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: بزودی و با رفع مشکلات، خانه کشتی مصطفی جوکار ملایر بازگشایی خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از مهر؛ غلامحسن اکبری با اشاره به تلاش برای بازگشایی خانه کشتی مصطفی جوکار ملایر اظهار داشت: یکسری تخریب‌ها در سالن انجام‌شده و حدود ۱۷ میلیون تومان بدهی انشعابات سالن پرداخت نشده که به دنبال رایزنی با ادارات مربوطه برای پرداخت این بدهی‌ها به‌صورت اقساط هستیم تا سالن دوباره راه بیفتد.

وی بابیان اینکه به دنبال بازگشایی این سالن هستیم، گفت: راه‌اندازی اماکن ورزشی غیرفعال شهرستان در بخش‌های مختلف از اهداف و اولویت‌های اداره ورزش ملایر است.

مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به لزوم بازگشایی خانه کشتی مصطفی جوکار ملایر گفت: ورزشکاران مناطق محروم شهر با توجه به اینکه در سختی بزرگ‌شده‌اند در رشته‌های انفرادی چون کشتی، وزنه‌برداری و غیره که رشته‌های سختی هستند استعدادی بسیار خوبی دارند.

اکبری عنوان کرد: خانه کشتی جوکار در منطقه محروم شهر قرار دارد و راه اندازی آن در پیشرفت این رشته ورزشی مؤثر است.

اکبری بابیان اینکه باید از ظرفیت مدیران ورزشی خوب ملایر در راستای رشد ورزش این شهرستان استفاده کرد، گفت: مدیران دلسوزی که به دنبال منافع شخصی نیستند، افراد توانمندی در شهرستان هستند که یکی از اهداف گردهم آوردن این افراد دلسوز ورزش شهرستان است.

وی بابیان اینکه هزینه نگه‌داری سالن‌های ورزشی زیاد است، بیان کرد: هزینه حامل‌های انرژی سالن‌ها زیاد است و به همین دلیل ترجیح داده می‌شود از سالن‌ها بیشتر برای ورزش‌های تیمی و توپی استفاده شود تا هزینه‌های سالن تأمین شود.

 مدیر اداره ورزش و جوانان ملایر یادآور شد: در برخی اماکن چشم به کسب درآمد نداریم و اگر فقط هزینه‌های اماکن پرداخت شود کافی بوده و بیشترین هدف ما استفاده مردم از این اماکن است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان