آخرین اخبار

18. آبان 1395 - 8:15   |   کد مطلب: 25062
رییس دانشگاه آزاد اسلامی تویسرکان از برگزاری اجلاس شهرستانی نماز با هدف عمق بخشی به فعالیت های فرهنگی در راستای تبیین نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی خبر داد.

«مجتبی بابایی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: اجلاس شهرستانی نماز با موضوع "نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی"با سخنرانی «حجت الاسلام حاج تقی قرائتی» شنبه 22 آبان ماه جاری ساعت 9 و 30 دقیقه صبح در سالن آمفی تئاتر دانشگاه آزاد برگزار می شود.

وی از همکاری اداره اوقاف، تبلیغات اسلامی، آموزش و پرورش و فرمانداری تویسرکان برای برگزاری این برنامه خبر داد و اظهار کرد: اجلاس شهرستانی نماز با محوریت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود و توجه به مسائل فرهنگی در سطح شهرستان از اهداف اصلی این برنامه است.

رییس دانشگاه آزاد تویسرکان افزود: تلاش می شود تا فعالیت های فرهنگی عمق بیشتری داشته و ماندگار باشند از این رو برگزاری چنین برنامه هایی در دستور کار قرار دارد تا به بررسی همه جانبه اثرات نماز بر زندگی فردی و اجتماعی به صورت کارشناسانه پرداخته شود.

بابایی عنوان کرد: با همکاری آموزش و پرورش دانش آموزان هم به نوعی در برگزاری این برنامه نقش دارند به طوری که قرار است در روز برگزاری اجلاس به انشاءهای برتر دانش آموزان درباره اهمیت و نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی جوایزی اهداء شود.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان