آخرین اخبار

19. آبان 1395 - 6:02   |   کد مطلب: 25082
مسئول ستاد اربعین دانشجویی تویسرکان با اشاره به تفاهمنامه بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان نظام وظیفه، گفت: دانشجویان می توانند زیر نظر بسیج دانشجویی و تکمیل فرم تعهدنامه مخصوص در محضر نسبت به دریافت ویزا اقدام کنند و بدون داشتن کارت پایان خدمت به کربلا اعزام شوند.

«قاسم عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ درباره نحوه اعزام دانشجویان بدون کارت پایان خدمت به کربلا در قالب کاروان اربعین، گفت: مطابق با تفاهمنامه بین ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان و سازمان نظام وظیفه مهر ماه سال جاری اطلاعیه ای در دانشگاه های تویسرکان منتشر شد که در آن آمده بود دانشجویان می توانند بعد از تکمیل یک فرم محضری نسبت به دریافت ویزا و خروج از کشور اقدام کنند.

وی اظهار کرد: از 6 سال پیش تاکنون این اقدام زیر نظر بسیج دانشجویی در تویسرکان انجام شده است و دانشجویان با حضور در محضر بدون گذاشتن وجهی به عنوان وثیقه و تنها با معرفی یک از اقوام خود به عنوان ضامن تعهدنامه ای را امضاء کرده و آن را به پلیس +10 دهند و بعد از آن مجوز لازم را دریافت کنند.

مسئول ستاد اربعین دانشجویی تویسرکان افزود: دانشجویانی که تعهد محضری دارند پس از تأیید سازمان نظام وظیفه که به طور معمول دو تا سه روز این روند زمان می برد می توانند مدارک خود را برای دریافت ویزا به دفتر بسیج دانشجویی تحویل دهند و ما نیز برای صدور ویزا آن مدارک را به تهران ارسال می کنیم.

عبدالمالکی تصریح کرد: بدین ترتیب مشکل خروج آنان از کشور برای حضور در مراسم اربعین حسینی در کربلای معلی حل شده و مشکل اخذ مجوز آنان برطرف می شود.

وی عنوان کرد: در حال حاضر 60 دانشجوی تویسرکانی برای دریافت ویزا از طریق دفتر بسیج دانشجویی تویسرکان اقدام کرده اند و روز بیستم آبان ماه جاری به کربلا اعزام می شوند.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان