آخرین اخبار

19. آبان 1395 - 23:44   |   کد مطلب: 25090
رئیس مجمع نمایندگان استان همدان:
12 هزار قانون تصویب شده در همدان اجرایی نشده است
نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه 12 هزار قانون تصویب کردیم که انباشته شده و اجرایی نشده است، گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی تنها به یک دولت بازنمی‌گردد و همه باید درگیر شوند.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، امیر خجسته عصر امروز در دومین همایش ملی نقش رونق اقتصادی در جلوگیری آسیب‌های اجتماعی با بیان اینکه وقتی معیشت تأمین نشود، آسیب اجتماعی بروز می‌کند، اظهار کرد: امروز ما در شرایط تحریم هستیم که هم فرصت به حساب می‌آید و هم تهدید که باید با توجه به ظرفیت‌ها از فرصت ایجاد شده برای رونق اقتصادی استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه آمار آسیب‌های اجتماعی قابل قبول نیست، افزود: همچنان که در دفاع مقدس حاضر شدیم در حوزه رونق اقتصادی نیز باید ورود کنیم.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رونق اقتصادی وقتی رخ می‌دهد که فساد اقتصادی مواجه می‌شود، تصریح کرد: خیزش مجلس دهم برای مقابل با مفاسد اقتصادی است که در مجلس نهم و هشتم محقق نشد.

وی با بیان اینکه قوه قضاییه برای مبارزه با مفاسد اقتصادی باید به خوبی ورود کند، ادامه داد: مجلس در دوره‌های قبل در حوزه مفاسد اقتصادی به خوبی ایستادگی نکرد که مجلس دهم در مقابل مفاسد اقتصادی خواهد ایستاد.

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با اشاره به اینکه 12 هزار قانون تصویب کردیم که انباشته شده و اجرایی نشده است، خاطرنشان کرد: مبارزه با مفاسد اقتصادی تنها به یک دولت بازنمی‌گردد و همه باید درگیر شوند.

وی با بیان اینکه ما از خارج کشور آسیب نمی‌بینیم بلکه مفاسد اقتصادی به کشور آسیب می‌رساند، گفت: مفاسد اقتصادی مانند موریانه پایه‌های نظام را می‌خورند که مجلس در مقابل آن خواهد ایستاد.

خجسته اظهار کرد: وقتی با مفاسد اقتصادی مبارزه شود و شغل ایجاد گردد امید و نشاط در جامعه ظهور و بروز خواهند کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان