آخرین اخبار

20. آبان 1395 - 16:26   |   کد مطلب: 25106
فرماندار تویسرکان با بیان اینکه گردهمایی عکاسان حرفه ای ایران فرصتی برای معرفی پایتخت طلای سبز است، گفت: به نمایش گذاشتن زییایی هایی شهرستان هم از نظر گردشگری طبیعت و هم از نظر گردشگری آثار مذهبی و تاریخی می تواند چشم اندازه صنعت گردشگری را ارتقاء بخشد.

به گزارش رودآور؛ «حبیب مومیوند» در نخستین گردهمایی عکسان حرفه ای ایران در شهر سرکان گفت: معرفی تویسرکان با توجه به اقلیم و آب و هوای خوش آن می تواند زمینه ساز ایجاد و توسعه صنعت گردشگری در شهرستان باشد.

وی با بیان اینکه گردهمایی عکاسان حرفه ای ایران فرصتی برای معرفی پایتخت طلای سبز است، گفت: به نمایش گذاشتن زییایی هایی شهرستان هم از نظر گردشگری طبیعت و هم از نظر گردشگری آثار مذهبی و تاریخی می تواند چشم اندازه صنعت گردشگری را ارتقاء بخشد.

فرماندار تویسرکان افزود: تویسرکان از نظر تقسیمات کشوری از 70 سال پیش تاکنون به عنوان یک شهرستان محسوب می شود و با برخورداری از بیش از 220 اثر تاریخی و گردشگری به ثبت رسیده می تواند میزبان مناسبی برای مسافران و گردشگران باشد.

مومیوند مردم تویسرکان را، مردمی مهمان نواز، خوش برخورد، خون گرم و مؤمن معرفی کرد که همواره مشتاق همکاری با گردشگران هستند.

به گفته فرماندار تویسرکان، عکاسان می توانند معرف مناسبی برای شهرستان تویسرکان باشند، چرا که این شهرستان دارای جاذبه های گردشگری منحصر به فرد و سوغاتی هایی همچون گردو، شاطه حلویی و نقل است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه‌ها

عکس های این عکاسان رو میشه بزارید

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان