آخرین اخبار

20. آبان 1395 - 23:44   |   کد مطلب: 25112
در هفته دوم مسابقات لیگ برتر آقایان صورت می‎گیرد:
صف‌آرایی تیم هاکی همدان مقابل قم
دبیر هیأت هاکی همدان گفت: ساعت 17 امروز تیم هاکی آقایان همدان در سالن ابن‌سینا مقابل تیم هاکی قم به میدان می‌رود.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ امیر چهاردولی با اشاره به حضور تیم هاکی همدان در دهمین دوره لیگ برتر هاکی آقایان کشور جام خلیج فارس،‌ اظهار کرد: تیم هاکی همدان در هفته اول مسابقات مقابل تیم نقده به تساوی دست یافت.

وی با بیان اینکه همدان میزبان هفته دوم این رقابت‌ها در دور برگشت است، گفت: ساعت 17 امروز دو تیم هاکی همدان و قم در سالن ابن‌سینای همدان مقابل یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

دبیر هیأت هاکی همدان بیان کرد: در این دوره از رقابت‌ها از دو ملی‌پوش در ترکیب تیم استان استفاده شده که امیدواریم نتایج رضایت‌بخشی حاصل شود.

وی با تأکید بر اینکه هدایت تیم را به عهده دارد، افزود: رضا رحیمی، مسعود مرآتی، احسان گردان، میثم محمدی، بهداد بیرام‌وند، سینا نعمتی، ساسان حاتمی‌نژاد، علی فرشچیان، آرش بیاتی، محسن بهاروند، محمد طالبی، امیر بلالی، میعاد کرامتی، پیام لشگری، محسن بیگلری و محمدسبحان جعفری با سرپرستی امیر عمادی ترکیب تیم هاکی استان را در لیگ برتر تشکیل می‌دهند.

چهاردولی خاطرنشان کرد: بهداد بیرام‌وند و ساسان حاتمی‌نژاد دو ملی‌پوش تیم استان همدان در این رقابت‌ها هستند.

وی با بیان اینکه این بازی حکم صعود را دارد، یادآور شد: در صورت پیروزی در دیدار امروز صعود تیم به مرحله نیمه‌نهایی قطعی خواهد شد.

دبیر هیأت هاکی همدان تأکید کرد: تمرینات تیم به خوبی دنبال شده و تیم وضعیت خوبی دارد که در مرحله بعد مقابل تیم کرمانشاه صف‌آرایی خواهد کرد.

وی کسب تساوی در مسابقه مرحله اول را حاصل داوری دانست و ادامه داد: در بازی دوم شرایط بازی متفاوت است و امیدواریم نتایج مورد نظر کسب شود.

چهاردولی با اشاره به درگذشت یکی از هاکی‌بازان استان،‌ اظهار کرد: مسعود حجارپور یکی از هاکی‌‌بازان خوب استان چند روز پیش در سانحه تصادف درگذشت که این امر در روحیه بازیکنان تیم تأثیرگذار بود.

وی در پایان به وقفه 20 روزه در بازی‌های هفته سوم لیگ اشاره کرد و گفت: به دلیل مسابقات هاکی کرواسی وقفه 20 روزه در مسابقات لیگ خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان