آخرین اخبار

30. آبان 1395 - 14:17   |   کد مطلب: 25264
رئیس آموزش و پرورش اسدآباد با تأکید بر استاندارد سازی سیستم گرمایشی مدارس گفت: دانش آموزان 62 مدرسه روستایی به وسیله بخاری نفتی گرم می شوند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا؛ رحمان سجادی افزود: این مدارس یک و دو کلاسه هستند که در مناطق کوهستانی کلیایی و چهاردولی این شهرستان واقع شده اند.
وی تصریح کرد: وسیله گرمایشی مدارس فوق از نوع نفتی کاربراتوری است و مدیران مدارس باید نظارت و دقت مضاعفی بر نحوه روشن و خاموش شدن بخاری داشته باشند تا اتفاق ناگواری برای دانش آموزان رخ ندهد.
سجادی با بیان اینکه از 175 مدرسه 113 مدرسه مجهز به سیستم گرمایش پکیج و بخاری گازی هستند افزود: در مدارس روستایی به دلیل تک کلاسه بودن نصب پکیج به صرفه نیست و هزینه های زیادی را به آموزش و پرورش تحمیل می کند.
وی تصریح کرد: هم اکنون مدارس شهرستان بابت بهای گاز مصرفی مبلغ 2 میلیارد ریال به شرکت گاز بدهکار هستند و توان پرداخت ندارند.
رئیس آموزش پرورش اسدآباد یادآورشد: سرانه دانش آموزی در سالهای اخیر به شدت کاهش یافته و پاسخگوی هزینه های مدارس نیست.
سجادی خاطرنشان کرد: 500 نفر از همکاران فرهنگی در مجمع خیرین عضو هستند و ماهانه مبالغی به دلخواه از حقوقشان کسر و به حساب انجمن واریز می کنند و این مبالغ برای تعمیر و زیباسازی مدراس استفاده می شود.
وی با بیان اینکه امسال اعتباری برای استاندارد سازی سیستم گرمایش مدارس تخصیص داده نشده است اظهار کرد: سال گذشته سیستم گرمایشی پکیج در14 مدرسه با 80 کلاس درس و اعتبار6 میلیارد و 500 میلیون ریال اجرا شده است.
16 هزار و 500 دانش آموز در 175 مدرسه اسدآباد مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان