آخرین اخبار

1. آذر 1395 - 23:56   |   کد مطلب: 25302
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خبر داد:
کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در تویسرکان
فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان از کشف یک میلیارد ریال کالای قاچاق در اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از روابط عمومی فرماندهی انتظامی استان همدان، سرهنگ محمد معصومی گفت: طی یک هفته گذشته در سطح شهرستان تویسرکان طرح ارتقاء امنیت اجتماعی به مرحله اجرا درآمد که با تلاش کارکنان نیروی انتظامی این شهرستان موجب کسب توفیقاتی در  زمینه های مختلف خصوصا کشف سرقت ها و دستگیری سارقان شد.

سرهنگ معصومی گفت: دستگیری تعداد دو نفر سارق حرفه ای و کشف یک فقره سرقت مغازه و سه دستگاه موتورسیکلت سرقتی از اقدامات مهم ماموران در این طرح و در راستای مبارزه با سرقت و سارقان بود.

وی با بیان این مطلب که جمع آوری معتادان و خرده فروشان مواد مخدر سطح شهرستان از اولویت های کار پلیس است، اظهار داشت: در این طرح تعداد ۱۰ نفر قاچاقچی، ۴۲ نفر معتاد و ۹ نفر خرده فروش حرفه ای مواد مخدر دستگیر و حدود یک کیلوگرم انواع مواد مخدر با رصد اطلاعاتی در عملیات های مختلف کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی افزود: در این طرح، ماموران پلیس ۱۵۱۷ عدد انواع داروهای مخدر و ۱۲۷۰ عدد انواع مواد خوراکی قاچاق و غیر بهداشتی و ۳۴۸۸۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان در ادامه عنوان کرد: توقیف ۶۸ دستگاه خودرو و ۱۳۲ دستگاه موتورسیکلت متخلف و مزاحم از دیگر توفیقات این طرح بوده و اجرای اینگونه طرح ها در دستور کار پلیس قرار دارد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان