آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 23:19   |   کد مطلب: 25326
طی مراسمی همزمان با هفته بسیج از جهادگران علم و فناوری در اقشار مختلف بسیج استان همدان تجلیل به عمل آمد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ولی ابراهیمی امشب در مراسم تجلیل از جهادگران علم و فناوری در هفته بسیج با بیان اینکه جشنواره جهادگران  با هدف شناسایی افراد برترین‌های اقشار اندیشه‌ورز بسیج، تجلیل از این افراد و ترویج فرهنگ پژوهش بین اقشار مختلف بسیج و تقویت روحیه خودباوری و فرهنگ «ما می‌توانیم» برگزار شد، اظهار کرد: شاخص‌های ارزیابی نیز در هر قشر با توجه به مقتضیات آن مشخص شده بود.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه افراد شاخص توسط اقشار اندیشه‌ورز بسیج انتخاب شدند، افزود: در جشنواره برترین‌های علمی از اقشار مختلف و نواحی بسیج حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه سازمان چند برنامه کلیدی دارد، تصریح کرد: در ابتدا از طرح‌ها حمایت‌های مختلفی چون مشاوره‌، انجام می‌شود به طوری که از کارگروه‌ها استفاده می‌شود و کار ارزیابی نیز بر عهده این کارگروه است.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با بیان اینکه حمایت کارگاهی به شکلی است که مکان در اختیار افراد قرار می‌دهند، ادامه داد: از هر طرح نیز تا سقف 3 میلیون تومان و گاهی تا سقف 20 میلیون تومان حمایت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه مطالبه گری نیز در خانه نخبگان دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: در مرکز رشد سازمان بسیج نیز که محلی برای پرورش ایده و تبدیل شدن آن به محصول است، تجاری سازی طرح دنبال می‌شود.

ابراهیمی با بیان اینکه تحقیقات نیز در داخل مجموعه انجام می‌شود، گفت: پروژه‌های نظرسنجی که توسط بسیج انجام می‌شود و نمونه آن در انتخابات مجلس شورای اسلامی صورت گرفت، با نتایج مطلوبی مواجه شد.

در پایان از بسیجیان نخبه شهرستان‎های استان شامل دکتر سعید نظری، مجتبی مظاهری، جواد رجبی، زهره حامیان، احمد اسدی، پارسا عمیدی، سبحان سلیمی، طیبه فریدونی، سعید ترکمان، مهدی زرینی، مهلا فرهادی، بهنام ربانی، احمد عاشوری، عابد سیفی، مهدی کرمی، علی مرادی، حمید خلیلی، مریم جعفری، علیرضا رزوبهانی، فاطمه غلامی و مهدی لفظی تجلیل به عمل آمد.

همچنین از برترین‌های اقشار مختلف بسیج استان استان شامل علی قاسمی، مصطفی سلیمانیان، حسن زارع، ایرج صالحی، رستم گل‌محمدی، محمدمهدی مجذوبی، محمدجواد ونایی، محمد نادری، محمدصالح ربیعی، مصطفی باقری، مریم شاکری صفت، مصطفی فیروز روز، الهام مخدومی، حسن رحیمی روشن، هادی دلاوری، علی‌محمد نصراللهی، احمد بیات، سعید جامه‌بزرگی، هادی بیگی نژاد، بهروز گردان، محمدرضا دهنوی، کاظم لطیفی، علی رحمتی‌‌پور، مهدی شهسواری، جمشید نعمتی، علی دلشادی، آرش امیرخانی، سجاد رستمی و اشکان امیرخانی تجلیل شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان