آخرین اخبار

2. آذر 1395 - 23:20   |   کد مطلب: 25328
از ابتدای سال تاکنون رخ داد
کشف بیش از 2 تن مواد مخدر در همدان
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان از کشف و ضبط ۲ تن و 184 کیلو مواد مخدر در هشت ماهه امسال در همدان خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، هادی نجاریان ظهر امروز در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان اظهار کرد: در هشت ماهه امسال دو تن و 71 کیلو تریاک، 32 کیلو هروئین در همدان کشف شده است.

وی با بیان اینکه در این مدت 17 کیلو حشیش و 18 کیلو سایر مواد مخدر از قبیل کراک و... نیز کشف و ضبط شده است، افزود: در مجموع در هشت ماهه امسال، دو تن و 184 کیلو مواد مخدر در همدان توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان ادامه داد: در این مدت تعداد 2 هزار و 352 نفر از مصرف‌کنندگان و عمده فروشان مواد مخدر نیز دستگیر شده‌اند و در این راستا یک باند تهیه و توزیع مواد مخدر در همدان منهدم شده است.

وی با اشاره به اینکه در هشت ماهه امسال 80 هزار قرص غیر مجاز که توسط خرده‌فروشان در مرکز شهر توزیع می‌شد، توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر همدان کشف و ضبط شد، گفت: تعداد یک‌هزار و 511 فقره عملیات در قالب طرح پاکسازی و 29 طرح مباحثه‌ای در همدان انجام شده است.

نجاریان با بیان اینکه در اجرای طرح کمپ‌های جمع‌آوری معتادان متجاهر نیز همکاری خوبی با شهرداری و سازمان بهزیستی همدان داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: در هشت ماهه امسال 40 نفر دستگیر شده‌اند.

وی اضافه کرد: تجمع معتادان متجاهر در مناطقی از شهر که موجب نارضایتی افراد ساکن در این مناطق بود نیز در یک عملیات جمع‌آوری و پاکسازی شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان همدان با اشاره به اینکه در حوزه برخورد با عمده فروشان مواد مخدر به توفیقات خوبی دست یافته‌ایم، اضافه کرد: بیش از 100 نقطه از اماکن مخروبه شهر نیز که محل تجمع معتادان بود در حال حاضر ساماندهی شده است.

وی در خصوص اقدامات پلیس مبارزه با مواد مخدر در حوزه روستایی نیز بیان کرد: روستای «یسرلو» در بخش قهاوند همدان، یکی از مناطق آلوده به توزیع مواد مخدر است که امسال 8 باند توزیع مواد مخدر در این منطقه شناسایی و توسط پلیس دستگیر شده است.

نجاریان در خصوص کشت گیاه شاهدانه در همدان با بیان اینکه خوشبختانه کشت خشخاش در همدان نداریم، گفت: در خصوص کشت شاهدانه نیز با توجه به شیوع مصرف ماده مخدر «گل» در بین جوانان، باید برای سال 96 این موضوع با برگزاری جلسه شورای اسلامی شهر و روستا مدیریت شود.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در همدان کشت شاهدانه را نداریم، یادآور شد: برخی کشاورزان برای جلوگیری از آفت مزارع در کنار مزارع به کاشت شاهدانه می‌پردازند که البته این موضوع توسط جهاد کشاورزی برای سال آینده مدیریت خواهد شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان