آخرین اخبار

3. آذر 1395 - 23:38   |   کد مطلب: 25342
معاون خدمات شهری شهرداری همدان گفت: هم اکنون 135 دستگاه انواع خودرو برای انجام علمیات برفروبی در سطح شهر همدان تجهیز و آماده سازی شده است.

 به گزارش رودآور به نقل از ایرنا مجید درویشی در جمع خبرنگاران افزود: برای خدمات دهی مناسب تر به شهروندان به هنگام ریزش برف علاوه بر فعالیت 135 دستگاه خودرو مجهز، 500 نیروی خدماتی نیز نسبت به جمع آوری و پاک سازی معابر و خیابان ها از برف اقدام خواهند کرد.
درویشی گفت: مخازن ماسه و نمک نیز به مقدار کافی در سطح شهر قرار داده شده است تا ضمن سهولت در توزیع و پخش در سطح معابر و خیابان ها، بتوان در کوتاه ترین مدت نسبت به پوشش مناطق اقدام شود.
معاون خدمات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: آمادگی شهروندان در مواجه با یخبندان و ریزش برف در روزهای جاری و نیز آموزش های اصولی پیرامون تجهیز به موقع و مناسب وسایل گرمایشی و نحوه تردد در سطح شهر نیز به ارتقا سطح خدمات رسانی کمک شایانی می کند.
وی با تاکید بر اینکه رانندگان توصیه های ایمنی را جدی بگیرند، گفت: رانندگان از هم اکنون نسبت به تجهیز خودرو به امکانات فنی در فصل زمستان اقدام کنند.
وی خاطرنشان کرد: تمامی تجهیزات خدمات موتوری شهرداری همدان آماده خدمات رسانی مطلوب در فصل زمستان بویژه هنگام بارش ها است و می خواهیم شهروندان زمستان آرام و بدون دغدغه را در سطح شهر شاهد باشند.
همدان به لحاظ قرار گرفتن در منطقه کوهستانی از زمستان سرد همراه با ریزش های متداوم برف برخوردار است.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان