آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 18:06   |   کد مطلب: 25358
دوست دیرین مرحومه حدیدچی مبارز انقلابی خستگی‌ناپذیر با بیان اینکه رشادت‌ها و شجاعت‌های خانم دباغ را در افراد عادی ندیدم، گفت: خانم دباغ هیچ‌وقت از امر به‌ معروف دست برنداشت.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ صغری ایمانی با بیان اینکه خانم دباغ خصوصیت همه‌جانبه‌نگر داشت، اظهار کرد: همه خوبی‌ها در خانم دباغ جمع شده بود.

وی با بیان اینکه خانم دباغ با کودکان کودکانه صحبت می‌کرد و دل به دست می آورد، افزود: در برابر پیر زنان نیز حتماً دل آنها را به دست می‌آورد.

دوست دیرین مرحومه حدیدچی با اشاره به اینکه خانم دباغ با فوت‌ و فن پرستاری کاملاً آشنا بود، گفت: جذابیتی که در برخورد با افراد داشتند در کسی ندیده‌ام.

وی بابیان اینکه رشادت‌ها و شجاعت‌های خانم دباغ را در افراد عادی ندیدم، اضافه کرد: خانم دباغ هیچ‌وقت از امر به‌ معروف دست برنداشت.

ایمانی سپس به بیان خاطراتی از مرحومه دباغ پرداخت و بابیان اینکه ایشان به مسئله اسراف بسیار حساس بودند، افزود: خانم دباغ پیش از انقلاب مبارز بزرگی بود و بعد از انقلاب نیز مشاغل حساسی به ایشان واگذار شد.

وی با بیان اینکه نخستین زنی که در کشور عضو کمیسیون امنیت ملی شد خانم دباغ بود، افزود: خانم دباغ به مسائل نظامی آشنا بود.

دوست دیرین این بانوی مبارز خاطرنشان کرد: خانم دباغ شخصیتی بی‌نظیر از نظر اخلاقی، رفتاری، تدین داشت و واقف به امور سیاسی و بروز بود و با وجود سن بالا همیشه اطلاعات به‌روزی داشت.

وی با بیان اینکه خانم دباغ در پیروزی انقلاب نقش‌آفرین بود، افزود: باید رسانه‌ها در خصوص شخصیت این بانوی مبارز خستگی‌ناپذیر بیشتر کار کنند.

ایمانی با بیان اینکه کتاب‌هایی که به معرفی خانم دباغ پرداخته در کتابخانه‌ها دیده نمی‌شود، افزود: خانم دباغ شخصیت بسیار لطیف و مادرانه‌ای داشت.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان