آخرین اخبار

4. آذر 1395 - 18:21   |   کد مطلب: 25365
رئیس هیئت بوکس استان همدان گفت: ۵ بوکسور و دو مربی همدانی برای شرکت در مسابقات انتخابی تیم ملی رده سنی نوجوانان به تهران اعزام می‌شوند.

به گزارش رودآور به نقل از مهر؛ داوود دوامی با اشاره به مسابقات انتخابی تیم ملی بوکس رده سنی نوجوانان اظهار داشت: به دعوت فدراسیون بوکس پنج بوکسور همدانی و دو مربی روز جمعه ۵ آذر برای مسابقات انتخابی تیم ملی به تهران اعزام خواهند شد.

وی افزود: این بوکسورها در رینگ امجدیه با یکدیگر برای انتخابی تیم ملی به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس هیئت بوکس استان همدان با اشاره به اسامی تیم بوکس همدان اعزامی به این مسابقات گفت: امیر صفانیا، مصطفی میرزایی، عباس قاسمی، رضا برخورداری و سامان حسینی ۵ بوکسور همدانی اعزامی به این مسابقات خواهند بود.

دوامی خاطرنشان کرد: همچنین امید مرامی و سامان سعیدیان دو مربی همدانی اعزامی هستند.

رئیس هیئت بوکس استان همدان بابیان اینکه رشته بوکس از رشته‌های بسیار پرطرفدار در جامعه است، گفت: تعداد مکان‌های آموزش بوکس در شهر همدان از ۳ به ۱۲ مکان افزایش پیداکرده است.

وی خاطرنشان کرد: برای اولین بار در تاریخ بوکس همدان یک سانس در کوی خضر، یک سانس در دیزج، دو سانس در شهرک مدنی شامل یکی در استخر کوثر و دیگری در استخر کارگران این شهرک، دو سانس در کانون بسیج، دو سانس در سالن فردوسی و یک سانس نیز در دانشگاه بوعلی سینا همدان فعال‌شده است.

دوامی با اشاره به برگزاری مسابقات چندجانبه متعدد در همدان بیان کرد: تا جایی که پتانسیل و توان مالی هیئت به ما اجازه داده در این مدت مسابقات مختلفی را در رده‌های سنی مختلف با حضور استان‌های مختلف در همدان برگزار کردیم.

رئیس هیئت بوکس استان همدان عنوان کرد: به دنبال آینده سازی و استعدادیابی در این رشته ورزشی در استان همدان هستیم تا بتوانیم در آینده‌ای نزدیک نسل جدید بوکس را معرفی کنیم.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان