آخرین اخبار

9. آذر 1395 - 22:56   |   کد مطلب: 25446
هم‌زمان با هفته وقف انجام می‌شود
کمک 100 میلیون تومانی اداره اوقاف ملایر به دانشجویان
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از کمک یکصد میلیون تومانی این اداره به دانشجویان بی‌بضاعت هم‌زمان با هفته وقف خبر داد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از ملایر، حجت‌الاسلام حسین قبادی بعد از ظهر امروز در دیدار با رؤ‍سای دانشگاه‌های ملایر با اشاره به اینکه شهرستان ملایر از نطر وجود واقفان خیراندیش و موقوفات گسترده در کشور و استان در جایگاه ویژه‌ای قرار دارد، اظهار کرد: نیات بیشتر این واقفان در راستای کمک‌های علمی، آموزشی فرهنگی و درمانی است.

وی با بیان اینکه بیشتر مدارس و مراکز دانشگاهی و علمی این شهرستان از نظر عرصه و اعیان موقوفه هستند، افزود: تعداد 84 مدرسه در ملایر موقوفه بوده که 80 مدرسه عرصه آنها و چهار مدرسه نیز عرصه و اعیان آن موقوفه است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ادامه با اشاره به کمک‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به بخش علمی و آموزشی شهرستان گفت: در این زمینه اداره اوقاف و امور خیریه طی سال‌های اخیر در راستای نیت واقفان طرح مهر تحصیلی را برای دانش‌آموزان نیازمند اجرا کرده است.

وی همچنین به کمک‌های اداره اوقاف و امور خیریه به دانشجویان و طلاب بی‌بضاعت اشاره کرد و افزود: سال گذشته نیز مبلغ 26 میلیون تومان در راستای نیت واقف به دانشجویان و طلاب در امور تحصیلی کمک شده است.

قبادی همچنین از کمک یک صد میلیون تومانی این اداره به دانشجویان نیازمند در هفته وقف امسال اشاره کرد و گفت: در این زمینه با کمک رؤسا و مسؤولین دانشگاه‌ها، دانشجویان مستعد کمک در زمینه امور تحصیلی شناسایی و به اوقاف معرفی می‌شوند.

 وی خاطرنشان کرد: در این راستا به دانشجویانی که به دلیل مشکلات مالی در پرداخت شهریه و... بدهی دارند با توجه به میزان بدهی کمک مالی از سوی این اداره در روز دانشجو به این دانشجویان صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان