آخرین اخبار

15. آذر 1395 - 7:04   |   کد مطلب: 25494
مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی همدان گفت: نهمین همایش سیره‌سرایان اهل بیت(ع)، 19 آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ سید محمد‌کاظم حجازی اظهار کرد: نهمین همایش سیره سرایان اهل بیت(ع) در روز 19 آذرماه در همدان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء در  مسجد چهارده معصوم(ع) همدان برگزار خواهد شد، سخنران این برنامه را حجت‎الاسلام والمسلمین مرتضی آقاتهرانی عنوان کرد.

مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی همدان تجلیل از هیأت‎های مذهبی همدان را یکی از بخش‎های این برنامه دانست و ادامه داد: این برنامه به همت موسسه شهید آیت‎الله مدنی، همکاری اوقاف و امور خیریه استان و شورا و انجمن یادآوران عاشورای حسینی برگزار خواهد شد.

وی اظهار کرد: این برنامه هر ساله با هدف ارج نهادن به خدمات هیأت‌های حسینی در طول ایام ماه محرم و صفر برگزار می‌شود.

حجازی با بیان اینکه در طول سال نقش مهمی در حوزه اجتماعی جامعه دارند، اظهار کرد: این نقش به ویژه در ماه‌های محرم و صفر بیشتر شده و آثار آن را در حوزه معنوی جامعه مشاهده می‌کنیم.

*فعالیت هیأت‎های مذهبی؛ از مصادیق جهاد فرهنگی

وی با بیان اینکه سعی شده این همایش نیز امسال همچون سال‌های گذشته پربار برگزار شود، افزود: برنامه‌های فرهنگی دیگری نیز در همایش برگزار خواهد شد.

مدیرعامل موسسه شهید آیت‌الله مدنی همدان یکی از اهداف برگزاری این همایش را آگاه کردن جامعه نسبت به فعالیت‎های فرهنگی و مذهبی شاخص هیأت‌های حسینی عنوان کرد.

وی از اثرگذاری والای هیأت‌های حسینی در سطح جامعه سخن به میان آورد و توجه به این مجموعه‎ها را یکی از موضوعاتی دانست که باید مد نظر ادارات و نهاد‌ها باشد.

حجازی هیأت‌های حسینی را متصل به بدنه جامعه خواند و این مجموعه را یکی از بهترین بسترها برای تعالی جامعه عنوان کرد.

وی فعالیت هیأت‎های مذهبی را یکی از مصادیق جهاد فرهنگی دانست و با بیان اینکه این مهم یکی از دغدغه‎های مقام معظم رهبری است، حساسیت جامعه به ویژه افراد انقلابی و متدین را نسبت به این مهم ضروری قلمداد کرد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان