آخرین اخبار

16. آذر 1395 - 13:32   |   کد مطلب: 25497
مسئول بسیج دانشجویی همدان گفت: فسادهای اقتصادی در حال حاضر مثل قارچ رشد می کنند و دولت شعار مبارزه با فساد می دهد اما متأسفانه نه جسارت برخورد با مواردی همچون فیش های نجومی از خود نشان می دهد و نه با ویژه خواران مبارزه جدی می کند.

«طیب فریادرس» در گفت و گو با خبرنگار رودآور،با اشاره به اینکه 16 آذر، روز دانشجو با شعار اصلی استکبارستیزی گره خورده است، گفت: دانشجویان و جنبش های مختلف دانشجویی در تمامی مراحل انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و موارد دیگر روحیه استکبارستیزی خود را به جهانیان نشان داده اند.

وی اظهار کرد: نقش دانشجویان و دانشگاه در پیشبرد اهداف انقلاب مشخص است، عده ای تلاش داشته و دارند تا این نقش را تحریف کنند و جریان دانشجویی که بر گرفته از شعاراستکبارستیزی است را نادیده بگیرند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان افزود: این موضوع در ویژه های برنامه 16 آذر توسط بسیج دانشجویی با برگزاری مناظره های مختلف سیاسی و کرسی های آزاد اندیشی دنبال می شود.

فریادرس تصریح کرد: محور اصلی برنامه های دانشجویی استکبارستیزی، عدالت خواهی و مطالبه گری از دولت و دستگاه های اجرایی به ویژه درباره فرمایشات رهبر انقلاب در مسائل مختلف و ویژه تر در مباحث هسته ای، رابطه با امریکا، برجام و موضوعات عدالت خواهانه از جمله مبارزه با ویژه خواران و فسادهای اقتصادی است.

وی تصریح کرد: فسادهای اقتصادی در حال حاضر مثل قارچ رشد می کنند و دولت شعار مبارزه با فساد می دهد اما متأسفانه نه جسارت برخورد با مواردی همچون فیش های نجومی از خود نشان می دهد و نه با ویژه خواران مبارزه جدی می کند.

مسئول بسیج دانشجویی همدان افزود: در رابطه با برخورد با عاملان فسادهای مالی در تازه ترین مورد های آن همچون فساد مالی صندوق دخیره فرهنگیان هم اقدام خاصی صورت نگرفته است.

فاطمه زنگنه

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان