آخرین اخبار

17. آذر 1395 - 23:52   |   کد مطلب: 25527
فرماندار همدان گفت: 470 نفر ميهمان جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هستند که تدابیر لازم برای امنیت هنرمندان و ميهمانان در شورای تامین استان اتخاذ شده است.

به گزارش رودآور به نقل از فارس، علی تعالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: فرمانداری همدان به لحاظ هماهنگی با دستگاه‌های خدماتی وارد شده و حوزه سیاسی - اجتماعی فرمانداری با ادارات آب، برق و اورژانس هماهنگی‌های لازم را انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه مباحث امنیتی و حفاظتی نیز در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: امروز شورای تامین برگزار شد و تصمیمات لازم امنیتی و انتظامی اتخاذ شد.

فرماندار شهرستان همدان با بیان اینکه در ایام جشنواره تئاتر کودک 470 نفر میهمان همدان هستند، افزود: 30 نفر نیز میهمان خارجی جشنواره در همدان هستند.

وی در ادامه برگزاری جشنواره تئاتر کودک را فرصت مناسبی برای استان همدان دانست و افزود: امیدواریم امسال بتوانیم جشنواره‌ای بهتر و باشکوه‌تر از سال های قبل را برگزار کنیم.

تعالی با تاکید بر اینکه جشنواره بستری در راستای ایجاد فضایی شاد و بانشاط در سطح شهرستان است، افزود: برگزاری چنین برنامه‌های فرهنگی می‌تواند حضور کودکان و نوجوانان را در سالن‌های نمایشی فراهم کند.

وی به حضور طیف گسترده‌ای از هنرمندان در همدان اشاره کرد و گفت: حضور این هنرمندان و ایجاد فضای فرهنگی مناسبی در سطح شهر می‌تواند موجب بهره‌مندی اقشار مختلف جامعه از برنامه‌های آن شود.

فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر اینکه جشنواره موجب معرفی همدان به لحاظ گردشگری و فرهنگی می‌شود، گفت: همدان به عنوان شهر فرهنگ و تمدن می‌تواند در قالب جشنواره به همگان معرفی شود.

وی در پایان ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران جشنواره تئاتر کودک گفت: امسال با وجود تنگناهای مالی موجود این جشنواره تلاش می کند برنامه‌های جذابی را برای علاقمندان و مخاطبان جشنواره برگزار کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان