آخرین اخبار

20. آذر 1395 - 22:34   |   کد مطلب: 25556
رئیس دفتر یونیمای ایران با تأکید بر اینکه یونیما قصد دارد در استان همدان موزه عروسک را تشکیل دهد، گفت: مسؤولان استان همدان قول دادند در یک روستای هدف گردشگری همدان، یک مکان در اختیار یونیما قرار دهند و مسؤولیت آوردن عروسک‌ها را یونیما می‌پذیرد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، حمیدرضا اردلان بعد از ظهر امروز در حاشیه افتتاح دفتر یونیمای همدان و در آستانه برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، در نشست خبری ضمن قدردانی از شهرام کرمی دبیر جشنواره تئاتر بیست و سوم اظهار کرد: در جشنواره تئاتر خیابانی مریوان نیز شهرام کرمی بنیانگذار بود و چند سالی است که در همدان نیز دبیر جشنواره را بر عهده دارد.

 

وی در خصوص فعالیت‌های دفتر یونیما تصریح کرد: یونیما در بیش از یکصد کشور شعبه دارد و ایران 20 سال است که عضو این دفتر شده و از سال 90 دفتر یونیما به صورت رسمی کار خود را در ایران شروع کرده است.

 

رئیس دفتر یونیمای ایران با اشاره به اینکه اشاعه صلح و برادری در ملل جهان و بازسازی و احیای عروسک‌های ایرانی از اهداف این دفتر به شمار می‌رود، گفت: 700 عروسک ایرانی داریم اما عروسک‌های بی‌ریشه بازار را در برگرفته است.

 

وی با بیان اینکه عروسک‌های غربی در نوع لباس‌های کودکان نیز اثرگذار شده است، بیان کرد: یونیما قصد دارد در استان همدان موزه عروسک را تشکیل دهد.

 

اردلان با بیان اینکه مسؤولان استان همدان قول دادند در یک روستای هدف گردشگری همدان، یک مکان در اختیار یونیما قرار دهند و مسؤولیت آوردن عروسک‌ها را یونیما می‌پذیرد، اضافه کرد: با توجه به اینکه دفتر همدان به خوبی تجهیز شده است، به زودی حکم مدیریت محسن پورقاسمی تأیید و ارسال خواهد شد.

 

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان