آخرین اخبار

20. آذر 1395 - 22:35   |   کد مطلب: 25557
با حضور رئیس دفتر یونیمای ایران و عضو ارشد یونیمای جهانی
دفتر «یونیما مبارک» در همدان افتتاح شد
با حضور رئیس دفتر یونیمای ایران و عضو ارشد یونیمای جهانی دفتر «یونیما مبارک» در همدان افتتاح شد.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، ظهر امروز دفتر یونیمای همدان وابسته به اتحادیه جهانی نمایشگران عروسکی با عنوان «یونیما مبارک» افتتاح شد.

در آئین افتتاح این دفتر، حمیدرضا اردلان رئیس دفتر یونیمای ایران و عضو ارشد یونیمای جهانی، معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان، دبیر جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، هنرمندان و اعضای ستاد اجرایی جشنواره تئاتر کودک و نوجوان حضور داشتند.

مدیر دفتر «یونیما مبارک» همدان هدف از تأسیس این دفتر را حمایت صنفی از تولیدکنندگان نمایش عروسکی عنوان کرد و گفت: برنامه‌ریزی سالانه برای تولید و آموزش نمایش‌های عروسکی و همچنین برگزاری کارگاه‌های یادگیری مبانی عروسکی از جمله برنامه‌های این دفتر در استان همدان است.

 

محسن پورقاسمی بیان کرد: با توجه به محدود بودن اعضای جهانی این اتحادیه، این دفتر با 30 عضو، پذیرای هنرمندان و علاقمندان رشته نمایش عروسکی خواهد بود و با امکانات فراهم شده به دنبال تقویت و ارتقای سطح دانش این هنرمندان است.

 

وی خاطرنشان کرد: افتتاح دفتر «یونیما مبارک» در همدان بسترهای مناسبی را برای آموزش ساخت عروسک، عروسک‌گردانی، کارگردانی و نمایشنامه‌نویسی عروسکی فراهم می‌کند.

 

مدیر دفتر «یونیما مبارک» همدان اضافه کرد: مدیریت این دفتر در سال اول به صورت انتصابی است اما از سال آینده در هر دو سال با برگزاری انتخابات و انجام رأی‌گیری همراه خواهد بود.

در ادامه پوستر بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از سوی معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان و دبیر جشنواره امضا شد.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان