آخرین اخبار

20. آذر 1395 - 22:38   |   کد مطلب: 25559
مسوول کمیته شهرستان‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان خبر داد
اجرای نمایش در 8 شهرستان همدان
مسوول کمیته امور شهرستان‌‌های جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: در بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، همه شهرستان‌های استان همدان اجرای نمایش خواهند داشت.

به گزارش رودآور به نقل از فارس؛ سید مجتبی موسوی، اظهار کرد: علاوه بر شهرستان همدان که مرکز ثقل برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است، هشت شهرستان دیگر در ایام جشنواره تئاتر کودک و نوجوان، اجرای نمایش خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در دو شهرستان نهاوند و ملایر در ایام جشنواره، تئاتر با حضور هنرمندان بومی این شهرها برگزار می‌شود، گفت: در بقیه شهرستان‌ها نیز هنرمندانی از مرکز استان اجرای برنامه دارند.

مسوول کمیته امور شهرستان‌‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان با اشاره به اینکه هر شهرستان هر روز یک جنگ شادی برگزار می‌کند، بیان کرد: در شهرهای بهار، لاله‌جین و صالح‌آباد نیز اجرای تئاتر و برنامه‌های شاد پیش‌بینی شده است.

وی با بیان به اینکه در ملایر نمایش «رشکی و مشکی» به کارگردانی رضا فقیهی از 22 تا 25 آذرماه به روی صحنه می‌رود، افزود: جنگ شادی نیز 25 آذرماه برگزار خواهد شد.

موسوی به برگزاری نمایش «هپل مپل» به کارگردانی علیرضا سیف از تاریخ 22 تا 26 آذرماه در نهاوند اشاره کرد و گفت: روز پنجشنبه نیز جنگ شادی در این شهر برپا خواهد شد.

وی از اجرای نمایش «شاپرک‌ها» به کارگردانی حمیدرضا رضایی مجد در اسدآباد، تویسرکان و بهار خبر داد و افزود: نمایش «اکو» به کارگردانی امید انصاری در رزن در روزهای 23 و 26 آذرماه و «گلپری» به کارگردانی محسن پورقاسمی در فامنین از تاریخ 22 و 23 آذر ماه اجرا می‌شود.

مسوول کمیته امور شهرستان‌‌های جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اظهار داشت: در روزهای 23 و 24 آذر ماه نیز نمایش «اون طرف دریاها کجاست» به کارگردانی سعید باغبانی اجرا خواهد شد.

بیست و سومین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان از 22 تا 27 آذرماه در پایتخت تاریخ و تمدن ایران زمین برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان