آخرین اخبار

21. آذر 1395 - 20:53   |   کد مطلب: 25577
سرپرست کانون اسلامی خواهران همدان گفت: روز 27 آذرماه افتتاح یک نمایشگاه پوشاک اسلامی در سالن اجتماعات کانون اسلامی را شاهد هستیم که تاکید بر روی پوشاک‌هایی است که نکات اسلامی درآن رعایت شده باشد.

به گزارشرودآور ؛ ساره میری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه کانون اسلامی واحد خواهران در سال 58 به دستور مستقیم شهید آیت‌الله مدنی تاسیس شده است، اظهار کرد: این کانون در طی سالهای حیات خود فعالیت‌های زیادی انجام داده است.

وی برگزاری کلاس های فرهنگی، هنری، برگزاری کلاس نهضت سوادآموزی و آموزش کلاس‌های نظامی در دوران جنگ را از جمله اقدامات صورت گرفته دانست و با اشاره به اینکه مسئولیت کار آموزش نظامیان به عهده مرحومه دباغ بود یادآور شد: بعد از گذشته سال‌ها، فعالیت‌های کانون از تنوع بیشتری برخوردار شده است.

سرپرست کانون اسلامی خواهران همدان گفت: به دلیل فعالیت‌های گسترده کانون اسلامی، مسؤولان ساختمانی با چهار طبقه در اختیار کانون قرار دادند که در هر طبقه آن  فعالیت‌هایی خاص صورت می گیرد.

وی با اشاره به اینکه این کلاس‌ها چندمنظوره است افزود: طبقه اول ساختمان کلاس ورزشی است که برای نخستین بار است که کلاس ورزشی ایروبیک بدون موسیقی برگزار می‌شود.

میری گفت: برگزاری کلاس ورزشی بدان دلیل صورت گرفت که دغدغه قشر مذهبی که در کلاس‌های ورزشی با موسیقی نمی‌توانستند شرکت کنند با آرامش خاطر می‌توانند در این کلاس ها حضور داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه در طبقه دوم ساختمان کلاس‌های هنری و اداری و در طبقه دیگر سایت کلاس‌های قرآنی و کتابخانه قرار دارد، گفت: در کنار این فعالیت ها چند فعالیت بارز در کانون شکل گرفته که از مهمترین آن می‌توان به پشتیبانی اعضا نسبت به  جبهه مقاومت در سوریه اشاره کرد.

سرپرست کانون اسلامی خواهران همدان با اشاره به اینکه تعداد زیادی کلاه توسط افراد بافته شده و خشکبارهای متنوع جمع‌آوری و به جبهه مقاومت ارسال شد افزود: اقدامات صورت گرفته مستقیما توسط از سوی فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان مورد تشویق قرار گرفت.

وی با بیان اینکه در این طرح یک‌هزار نفر شرکت داشتند افزود: کاموا توسط خیرین تهیه شده و در بین افراد متقاضی در طرح توزیع می‌شود، این طرح همچنان در حال اجراست.

میری با بیان اینکه روز 27 آذرماه افتتاح یک نمایشگاه پوشاک اسلامی در سالن اجتماعات کانون اسلامی را در برنامه داریم، تاکید کرد: این اقدام برای نخستین بار در همدان صورت می گیرد و تاکید بر روی پوشاک‌هایی است که نکات اسلامی در آن رعایت شود.

وی بیان کرد: در این نمایشگاه تاکید بر آن شده که از مانتوهایی که دکمه‌دار بوده و پوشش اسلامی در آن به طور کامل رعایت شده باشد توزیع شود که این کار با همکاری جبهه خاتم الاوصیاء و کانون اسلامی خواهران برگزار خواهد شد.

سرپرست کانون اسلامی خواهران همدان هدف از این کار را حمایت از تولید پوشاک اسلامی دانست و با اشاره به اینکه در کنار این اقدامات برنامه‌ای برای شب یلدا در دست اقدام است افزود: مراسم ویژه شب یلدا برای ایتام در کانون اسلامی خواهران برگزار می شود که ویژه ایتام دختر خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم شب یلدا در گذشته به صورت خرید و ارسال کادو صورت می‌گرفت ولی به گستردگی امسال نبوده که امسال به این مهم توجه شده است.

میری ادامه داد: در کنار برنامه های دیگر، برنامه های مناسبتی نیز در کانون اسلامی خواهران برقرار بوده و کلاس‌های هنری متنوعی وجود دارد که استقبال خوبی از آنها شده است.

وی با بیان اینکه یک‌هزار و 50 کار فرهنگی، مذهبی و هنری طی یک سال گذشته در کانون اسلامی واحد خواهران انجام شده که در هفته بالغ بر 600 نفر بدون تکرار به کانون مراجعه کننده داریم، خاطرنشان کرد: دغدغه کانون این است که همه فعالیت هایی که خواهران در همه زمینه ها انجام می‌دهند در این مکان توسط افراد متمرکز کند.

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان